Ratleto Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Her er et par bilder igjen fra Kypros (som jeg var i 14-21. sept).... Honeymoon? =) Eh. Ikke akkurat. Kunne vært, men jeg står over bryllupsreise med svigers. Nei, bryllupsreisen blir vel i 2017 som jeg har sagt til folk som har spurt. Vi må spare litt først. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Etter en "flystyrt" på rygge flystasjon... Ble knallbra, Anders! Var jo shitloads med bra bildemuligheter der idag...jeg har litt info om kommende øvelse også *Gledeseg*! Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tok et sjeldent støyfritt bilde av månen 06.10.09. i Tromsø. Nikon D60, Sigma 70-300mm APO@300mm, ISO 200. Håndholdt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Takk. Jpg rett fra kamera(nesten). Fin og høstlig bilde fra deg. Du må bruke en formue på frukt og grønt. SIkkert ikke - han spiser de opp etterpå. Blomstene også Passet ikke helt inn i oktoberfesten hull-tema ... Tom feilplassert.... RandiA Endret 9. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Portrettintervju av Karla, 90 i helgen. *snip* Flotte bilder! Liker #2 og #4 best. #4 tror jeg hadde vært veldig bra i kontrastrik B/W. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tre glade musikanter. Man trenger ikke mer enn tre mann forå lage et ompa-orkester. E-620 +ZD 25mm @ 1/10s, f/2.8, ISO 800 Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Portrettintervju av Karla, 90 i helgen. *snip* Flotte bilder! Liker #2 og #4 best. #4 tror jeg hadde vært veldig bra i kontrastrik B/W. Francis Er glad i begge selv også, men selv om de nok på mange måter er vel så deskriptive som trynebildene er de nok ikke portretter nok til et portrettintervju. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Selektiv fokus (makro), mulig fantasien spiller noen et puss Endret 9. oktober 2009 av olar0701 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er vannmerket irriterende? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er vannmerket irriterende? Ikke mer enn andre vannmerker. Ganske heslig med andre ord Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Enig. Det er jo bare å croppe det vekk hvis noen skulle finne på å bruke bildet. Men skjønner poenget med vannmerke på bildene til f.eks. Devisor. Bilder av mennesker er anderledes. Noen er sikkert uenig, men jeg mener bilder av ting & tang er mindre viktig enn bilder av mennesker, spesielt når de på ????*. EDIT: Norsken min suger. Hva heter det noe er kommet bort? uveie, aveie, av?? Endret 9. oktober 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 DeViSoR bruker vel også logoen som reklame; noe som har en hensikt. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Er vannmerket irriterende?Greit nok. Det er jo bilde av vann Litt mer seriøst: Ikke det verste jeg har sett. Endret 9. oktober 2009 av fototim Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er vannmerket i Lightroom. Har ikke funnet ut om det er mulig å forandre fonten eller opacity'en. Men det er jo faktisk lite vits med vannmerke. Måtte bare prøve det ut. Tok bort exif data'en, mange her inne som synes det er irriterende. Hva er det med den exif-nysgjerrigheten, hvorfor bry seg om hva slags blender og lukkertid andre bruker? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Ren nysjerrighet, og ofte lurer en kanskje på om overdrevent med støy skyldes høy ISO eller en undereksponering (noen ganger spør brukere om hjelp med slikt uten å bidra med EXIF eller gjør EXIF tilgjengelig i filen. Ikke minst er det interessant å se hvilken lukkertid som er benyttet i mange tilfeller, noen ganger er det brukt utstyr som gir ganske spesielle resultater, noe som også vekker nysjerrighet. Det er i det hele tatt interessant. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Endelig ute/tur vær!! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Enig. Det er jo bare å croppe det vekk hvis noen skulle finne på å bruke bildet. Men skjønner poenget med vannmerke på bildene til f.eks. Devisor. Bilder av mennesker er anderledes. Noen er sikkert uenig, men jeg mener bilder av ting & tang er mindre viktig enn bilder av mennesker, spesielt når de på ????*. EDIT: Norsken min suger. Hva heter det noe er kommet bort? uveie, aveie, av?? Devisor sin er ikke ett vannmerke men en logo- forskjellige ting, men helt forskjellig hensikt=) Vannmerke = for å hindre bruk av bilde, og som gjøre bilde mindre pent Logo = reklame / signatur Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 overskudd fra oktoberfesten Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 NSFW: så linketnude art Fine former! Får assosiasjoner til sport, hurtighet og smidighet. Men - litt distraherende med "tissemannen" mellom føttene.. Takk for nok et fint bilde! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ser ut som en av modellene jeg her brukt det der Cruel Hehe.. det kan stemme det ja =D Ser ut som du har ett der av ei jeg har tatt bilde av tidligere også ;=) Blir noe litt lummert (som det heter i Danmark) over den modelldelingen deres - litt "viser du meg din, så viser jeg min", liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå