Simon Aldra Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takker. Randi: Det første er ikke for lyst på min skjerm, er skjermen din veldig lys? Natrich: Takk. Jeg liker det siste bildet jeg også, det er nok på mange måter et likeverdig portrett. Men det er ikke et trynebilde, så det blir nok ikke brukt. Har nødutstyr, i transition modus for tiden, mulig skjermen er lys ja...neida bildet ditt er ikke for lyst, helt fint sikkert. Nydelig uttrykk. (Bare tenkte den ene halvdelen av ansikt var en ørliten tanke for belyst, men den kontrasten fra skyggesiden er jo veldig fin da.) RandiA Skarpt lys fra vinduet, da blir det gjerne slik. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 @cruel, for meg så fungerer det at det er så mørkt. Apropos kvinnelige former; her er postkort fra Tyskland ... E-620 + 35mm @ 1/13s, f/5.6, ISO 640 Tom Spoiler Tom, spoiler ;p Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spoiler Tom, spoiler ;p Du tåler vel litt pupper vel ? Det er sånn det er på Oktoberfest. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Her er det en som klargjør for en lengre reise ... E-620 + 14-42mm @ 1/80s, f/8, 42mm, ISO 400 Tom Her er en alternativ utgave. Synes egentlig denne ble bedre. Tom Endret 6. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Spoiler Tom, spoiler ;p Du tåler vel litt pupper vel ? Det er sånn det er på Oktoberfest. Tom Ikke bare oktoberfest. Generelt mange fester her i tyskland. ;~) Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Høsten har definitivt kommet til Moss, noe jeg merket da jeg var på vei til et lite fotooppdrag. Knipset en kald, liten pus som varmet seg foran peisen mens make-up artisten gjorde seg ferdig. Skutt med en D90, med 28-80mm. f/6.3 1/200 ISO 200 En SB-600 ble bouncet i hvitt tak. Prøvde å fjerne den grønne plasten, men det ville ikke sjefspusen ha noe av. Forøvrig, det er jo et typisk nett man kjøper fyringsved i, så det bidrar kanskje litt til stemningen. Vet forøvrig at bakgrunnen er litt rotete, men jeg kunne ikke akkurat ryddet stua jeg ikke eier. Endret 7. oktober 2009 av Scampi Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 cruel, i prinsippet, samme om det viser dirty parts eller ikke, men når det er en naken person så synes jeg det egner seg i en spoiler, men dette er ikke arenaen til å diskutere det synes jeg, la bildene komme fram ikke diskusjoner om spoilers, så gir meg her Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ser ut som en av modellene jeg her brukt det der Cruel selv om det er kalt og guffent ute, så lar man seg inspirere av farger. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mer 2.sortering fra oktoberfesten; Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ser ut som en av modellene jeg her brukt det der Cruel selv om det er kalt og guffent ute, så lar man seg inspirere av farger. Hehe.. det kan stemme det ja =D Ser ut som du har ett der av ei jeg har tatt bilde av tidligere også ;=) Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Taperen fra dagens oktoberfestduell. Endret 7. oktober 2009 av Maranello Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ja fanken Cruel.. når du tar mine modeller så napper jeg tak i dine sorry glemte å sende mob til hu N i går.. min meg på det i kveld Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 sender deg en fjesbok msg jeg.. denne tråden funker jo forsåvidt godt til chatting, også ;=) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høstvær på Vestlandet Hadde store problemer med å sitte i ro og ikke minst holde kamera iro. Det blåste noe inn for j&/%&) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen bilder fra dagens vandring Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fine de der Ildhode! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk. Jpg rett fra kamera(nesten). Fin og høstlig bilde fra deg. Du må bruke en formue på frukt og grønt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk. Jpg rett fra kamera(nesten). Fin og høstlig bilde fra deg. Du må bruke en formue på frukt og grønt. SIkkert ikke - han spiser de opp etterpå. Blomstene også Apropos blomster,jeg prøver meg forsiktig på en "RandiA" i dag ... E-620 + 35mm @ 1/20s, f/8, ISO 640 Passet ikke helt inn i oktoberfesten hull-tema ... Tom Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Stemning fra Nordfjordeid i ettermiddag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå