eriklovold Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Et jeg tok av lillesøstra mi nedi gangen i dag. Jula opp blitsene litt, bare for å kontrollere at alt funka. Skyports er oppe og går Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 :!: :!: Den var da virkelig stilig Tom..flotte bord ja.( Her er det så mye aktivitet på Forumet for tiden, at man rekker ikke følge med på alt nei...) Et jeg tok av lillesøstra mi nedi gangen i dag. Jula opp blitsene litt, bare for å kontrollere at alt funka. Skyports er oppe og går Det var et nydelig bilde av en søt lillesøster Randia Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Høststemning på vei til bussen hjem. Har prøvd å bøffe opp fargen litt på regnbuen. Dessverre hadde den blitt ganske mye svakere i løpet av tiden det tok meg å grave frem kameraet fra sekken :-/ EDIT: Hm, ble det veldig mørkt? Laptopskjermen har elendig vertikal innsynsvinkel, så det er omtrent umulig å bedømme skikkelig :-/ Endret 5. oktober 2009 av Sutekh Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Slenger inn et jeg tok på en topptur i høstferien: Flott natur! -- Gjør et forsøk på et arkitekturinnlegg. Disney Concert Hall i Los Angeles. Bygget er ikke foreviget i oktober, men behandlingen av bildet er foretatt i inneværende måned om ikke annet :O) D80, 12mm, ISO320 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gjør et forsøk på et arkitekturinnlegg. Disney Concert Hall i Los Angeles. Bygget er ikke foreviget i oktober, men behandlingen av bildet er foretatt i inneværende måned om ikke annet :O) Stilig bilde av stilig arkitektur. Men de grønne parasollene var ikke helt i stil ... Her er det en som klargjør for en lengre reise ... E-620 + 14-42mm @ 1/80s, f/8, 42mm, ISO 400 Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette er noe for deg Randi.. Ikke redigert i det hele tatt Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Klon bort det røde huset vi ser langt borte der i korn åkeren, kanskje? Oo Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Portrettintervju av Karla, 90 i helgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette er noe for deg Randi.. Ikke redigert i det hele tatt Ja, det er det...fint at det ikke er redigert til tusen ja duse, fine farger...så du har vel gjort redigeringen ved fotograferingen da. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Portrettintervju av Karla, 90 i helgen. Veldig fin serie...(Mulig en tanke for mye lys i ansiktet på det første bildet) Flott og naturlig uttrykk har du fått frem Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Simon A, det siste var veldig fint, ikke spør meg hvorfor jeg fikk en sånn "Oi dette liker jeg" de er ikke så oppstillt som de andre tror kanskje det var derfor, de andre var også fine med lys etc, men det siste: me likes Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takker. Randi: Det første er ikke for lyst på min skjerm, er skjermen din veldig lys? Natrich: Takk. Jeg liker det siste bildet jeg også, det er nok på mange måter et likeverdig portrett. Men det er ikke et trynebilde, så det blir nok ikke brukt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Takker. Randi: Det første er ikke for lyst på min skjerm, er skjermen din veldig lys? Natrich: Takk. Jeg liker det siste bildet jeg også, det er nok på mange måter et likeverdig portrett. Men det er ikke et trynebilde, så det blir nok ikke brukt. Har nødutstyr, i transition modus for tiden, mulig skjermen er lys ja...neida bildet ditt er ikke for lyst, helt fint sikkert. Nydelig uttrykk. (Bare tenkte den ene halvdelen av ansikt var en ørliten tanke for belyst, men den kontrasten fra skyggesiden er jo veldig fin da.) RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Klon bort det røde huset vi ser langt borte der i korn åkeren, kanskje? Oo Why? Er jo en åker.. Edit: Jeg hadde et poeng.. Tenker at med en åker så følger det ofte en rød låve eller noe. Endret 6. oktober 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 IJ, støtter deg på den Åker + låve = sant Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi om det er slik, ser det også best ut på bilder =D Og ett picture for good measure.. Er bildet litt for mørkt, kanskje? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 cruel, jeg synes fortsatt at slik bilder skal legges i spoiler. Men min mening, litt for mørkt ja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 @cruel, for meg så fungerer det at det er så mørkt. Apropos kvinnelige former; her er postkort fra Tyskland ... E-620 + 35mm @ 1/13s, f/5.6, ISO 640 Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hva koden for spoiler da? *test* og det viser jo ikke en pupp engang. ihvertfall ikke den scary nipple delen av puppen... =D Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi om det er slik, ser det også best ut på bilder =D Og ett picture for good measure.. Er bildet litt for mørkt, kanskje? Estetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå