RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Og så var grinden lukket, den jeg fant åpen i august...fargetonene har endret seg RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Artig med to bilete på same stad, men til forskjelleg tidspunkt. Trur eg skal foreslå ein ny utfordring til neste år: -"Ta eit bilete på same stad ein gong pr. månad, totalt 12. bilete av same staden/objektet ila. året." Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Artig med to bilete på same stad, men til forskjelleg tidspunkt. Trur eg skal foreslå ein ny utfordring til neste år: -"Ta eit bilete på same stad ein gong pr. månad, totalt 12. bilete av same staden/objektet ila. året." Det er en god ide. Tom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Artig med to bilete på same stad, men til forskjelleg tidspunkt. Trur eg skal foreslå ein ny utfordring til neste år: -"Ta eit bilete på same stad ein gong pr. månad, totalt 12. bilete av same staden/objektet ila. året." Ikke dumt, tror nesten jeg skal gjøre det selv Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er dere nødt å holde så !"#¤%! høyt nivå på bildene, får jo aldeles potensproblemer... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er dere nødt å holde så !"#¤%! høyt nivå på bildene, får jo aldeles potensproblemer... Enig der Men det gir inspirasjon og motivasjon til å ta nye bilder da, iallefall for meg Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ...Snip... Skikkelig smell i den gulfargen der, Caliber! Utsiktstomt på Laksevåg med noe tvilsom bebyggelse, og Bergen (Sandviken) i bakgrunnen: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Artig med to bilete på same stad, men til forskjelleg tidspunkt. Går jo ofte forbi der, opp til Estenstadmarka...og i dag så jeg høstfargene der og tenkte på det sommerlige bildet jeg hadde tatt i august. Jeg synes selv det var fint å se forskjellen. Men det var kanskje litt dumt at jeg ikke har nøyaktig samme utsnitt og størrelse..på den annen side er det med to ulike objektiver da. Forskjell på sommer og høst kommer i hvert fall frem. RandiA Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Minimalistisk s/h og et panorama fra meg i dag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Minimalistisk og s/h funker alltid Ikke fullt så minimalistisk her: E-620 + ZD 14-42mm @ 1/125s, f/8, 18mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Minimalistisk og s/h funker alltid Ikke fullt så minimalistisk her: Tom Ikke dum den...litt i tvil om manglende ansikt til høyre der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Høst i Bergen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ble bra det der! Synd de bilene er i veien.. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Høst i Bergen Har selv lett etter det der motivet - flott Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ble bra det der! Synd de bilene er i veien.. Jeg la merke til akkurat det samme, Men det er muligens litt drøyt å få bilene tauet vekk fordi de ødelegger motivet ... Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Aurora Borealis Sigma 10-20mm f/4-5.6@10mm ISO 200 f/4 30 sek. Hadde ikke med meg snorutløseren, så jeg fikk bare 30 sekunder på selvutløser. 15-20 sekunder til hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ble bra det der! Synd de bilene er i veien.. Jeg la merke til akkurat det samme, Men det er muligens litt drøyt å få bilene tauet vekk fordi de ødelegger motivet ... Tom Hehe, det hadde kanskje vært i drøyeste laget ja. Ganske så irriterende at bilene stod der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Enda et bilde fra oktober, ikke akkurat mye til høst motiv men litt morsomt med regnbuen som treffer såpass godt. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Minimalistisk s/h og et panorama fra meg i dag Nydelig S/H Awesome!, så det på flickr tidligere i dag! @ a_aa: Takk skal du ha, bruker det som bakgrunn nå, man trenger et blikkfang med søvndyssende studier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå