Nautica Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "snipe" Driver du og lage ei etisk kokebok,er jo bare så man får vann i munnen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "snipe" Driver du og lage ei etisk kokebok,er jo bare så man får vann i munnen Hehe, nei.. Men kunne vært artig å satt sammen noe en gang. Kanskje når jeg har holdt på med kameraet noen år (er jo knapt 1,5 år nå). Bra du får vann i munnen, det som er hele vitsen. Prøver å gjøre det så innbydende som mulig.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Slappe tilstander her. Ta bilder folkens! Eller er det at folk skal ut på drinken? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Slappe tilstander her. Ta bilder folkens! Eller er det at folk skal ut på drinken? på druen... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk tatt en liten fototur idag. Mest trasking og klatring, ikke så mye foto. Klarte å miste øyemuslingen til kameraet Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Et lite postkort fra Beregn - knallfint høstvær i dag også, utrolig nok : To bilder sparket inn i AutoStitch, tatt med Industar-69 på Oly E-P1. Edit: Et bilde til fra dagens tur - Musèhagen yrer av folk på sommeren, med alle sine sine fargerike planter og innbydende plener og benker. I dag var det temmelig stille - men pent likevel. Endret 17. oktober 2009 av a_aa Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hatt en liten fotowalk med en buddy i dag. Koselig å jobbe med fast brennvidde. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ett par som ikke slapp gjennom nåløyet mitt til oktoberfesten. Blitt mange fine bilder denne mndn. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Litt høststemning fra Stabekk: Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Soloppgang ved Obrestad fyr, og en fin høstdag ved Liapynten Endret 17. oktober 2009 av VanGogh Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 2 bilder av stylisten min Lenke til kommentar
enola117 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Wesminster Abbey, three days ago. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Litt for mye magenta på det siste der, Eric ? Oo Men likte det første veldig godt =) Fint lys der Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fortsatt utrolig mange fine bilder som ramler inn i tråden! Har vært slapp og giddalaus siden jeg sto opp i formiddag, håper det ikke brygger opp til influensa. Bah - ikkeno tur tur med kamera i dag... Hiver istedet inn et noen pix til fra gårsdagens vandring i Bergen med I-69 og E-P1 i finværet. Et par fra Damsgård, først en nedlagt lasterampe, så noen blå veggdingser nede ved bakken som jeg antar er lufting og tilgang til et fyringsanlegg: Her er en standardklisjè for årstiden fra Musèhagen - finn noen fine trær med fargerikt løv, finn en lur vinkel ift sola og fyr løs: Musèhagen har også et område med nyttevekster, der var det noen kålliknende greier som fortsatt så friske og fine ut, med farger som gikk fra grønt, via ukult brunt til rosa/lilla. Det så ut som de var dekket av morgendugg, hvilket er litt snodig - dette var i 14-tida. Her er en 100% crop med 17-dollars objektivet: Jeg tror faktisk at det lille Industar-69-objektivet er det som jeg har brukt mest på E-P1 til nå. Det er enkelt å ha med, enkelt å bruke og er slett ikke så verst når det er litt nedblendet (tar man prisen i betraktning, er det rett og slett suverent). Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen bilder fra søndagsturen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var da et kjempeflott høstbilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå