Gå til innhold

Akambrukernes bilder - oktober 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant litt på fototuren langs Stokkbekken i ettermiddag også, da jeg jaktet på et bilde til Oktoberfesten..det første er litt hjemlige planter, det andre kaller jeg "høst-slør", og det siste er tomsi-inspirert :!: :

Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt å inspirere folk til å folk til å ta bilder av gamle slitne campingvogner :D

Liker at du fikk med et slitent bygg i tillegg.

Tom

Lenke til kommentar
I alle dager....

Tenkte å bestille sensorrens-utstyr på Amazon.com. Produktet koster i overkant av 100-lappen (norske), men frakta kommer på NOK 4-500...?! Skjedde begge gangene, med forskjellige selgere.

Dust-aid ?

Jeg handler bare på Amazon.uk jeg og synes da frakten er lav der, omtrent lavere enn innen Norge.

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg hadde veldig sansen for blomstermacroen din, Tom!

Lenge siden jeg har vist - eller produsert - noe nytt. Dette er ikke noe kunstverk, men det kan kanskje gi en liten indikasjon på hvorfor byråkratiets kvern maler så helt usedvanlig sent i departementene:

681876373_gUo69-O.jpg

Bathroom Scrawlings - Ministry Style :fun:

Lenke til kommentar
Jeg bommer såpass på riktig tråd med sensorrens ja.. Skulle i chattetråden, den posten. :ohmy: Tydeligvis ikke helt med i toppetasjen idag.

Hør med en moderator, så flytter h*n sikkert postene for dere.

Jeg hadde veldig sansen for blomstermacroen din, Tom!

Takk.

Lenge siden jeg har vist - eller produsert - noe nytt. Dette er ikke noe kunstverk, men det kan kanskje gi en liten indikasjon på hvorfor byråkratiets kvern maler så helt usedvanlig sent i departementene:

Vi andre har gått over til e-post og chatte programmer vi :)

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...