Inc Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Shipping Endret 13. oktober 2009 av Inc Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 litt photoshopping de siste dagene har ført til dette :S En kortere versjon av Ford F-250, nemlig Ford F-50 og en liten versjon av Ford Mustang, denne heter Ford Mus-tang. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 HeHe, den siste der var definitivt ikkje nokon penisforlengar Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis man kjører en sånn har man vel intet å kompensere for da... hehe Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis man kjører en sånn har man vel intet å kompensere for da... hehe Hva med disse "bilene" Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvis man kjører en sånn har man vel intet å kompensere for da... hehe Hva med disse "bilene" Det er seriøst det artigste jeg har sett på lenge xD Må vel nesten kjøpe meg en smart og montere et sånt body kit... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sleng inn en også blir det bare moro Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 En kjapp tur ut i hagen for å teste min nye Sigma 50mm Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Et fra halv åtte-tida i morrest. Jobba med dokumentarfotoprosjekt i hele dag, sliiiten!Veldig fint, men jeg skulle gjerne sett at du kom litt lavere, slik at du fikk en litt annen vinkel til fortøyningsfestet. Blir litt for mye ovenfra-og-ned på det for meg (skjønt det er egentlig en bagatell). Fargene er jo bare helt fantastiske! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Et par bilder fra fototuren sist mandag, som alikevell gikk til Alta Canyon. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Mere moro fra meg, i dag er det bobla mi som har fått gjennomgå. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Et fra halv åtte-tida i morrest. Jobba med dokumentarfotoprosjekt i hele dag, sliiiten!Veldig fint, men jeg skulle gjerne sett at du kom litt lavere, slik at du fikk en litt annen vinkel til fortøyningsfestet. Blir litt for mye ovenfra-og-ned på det for meg (skjønt det er egentlig en bagatell). Fargene er jo bare helt fantastiske! Takker! Er helt enig i at vinkelen ser litt merkelig ut. Der og da tenkte jeg mest på å utnytte lyset så fort som mulig, og reflekterte ikke stort mer over komposisjonen annet enn å plassere horisonten 2/3 opp i bildet og få rekkverket til å lede mot soloppgangen. On-t: Et bilde til fra serien jeg posta tidligere Endret 14. oktober 2009 av Awesome! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 @Awesome: Hvor er dette tatt? Lignet uhyre mye på en plass i kverneviken, stavanger? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I alle dager.... Tenkte å bestille sensorrens-utstyr på Amazon.com. Produktet koster i overkant av 100-lappen (norske), men frakta kommer på NOK 4-500...?! Skjedde begge gangene, med forskjellige selgere. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Alltid sjekk frakt på pakker fra USA - blir som du så ofte mye dyrere enn selve varen. Også en grunn til at jeg ikke kjøper småting fra Adorama. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Ja, jeg skjønner jo det. Men det sto jo "Frakt $6" (edit: til Norge) ellerno... merkelig opplegg. Ikke finner jeg den jeg trenger på Ebay heller. Endret 15. oktober 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Petter Dass-museet på Alstahaug. Endret 15. oktober 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 @Awesome: Hvor er dette tatt? Lignet uhyre mye på en plass i kverneviken, stavanger? Er tatt ytterst på Averøya i Møre og Romsdal det Takker Ingard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå