# offline Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hole-in-One with Pin-Hole Endret 11. oktober 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Enda et bilde fra fredagens tur med E-P1 og gammel optikk for Kiev - denne gang et tatt med Jupiter-9 (85mm/2.0) fra 1955. Brukte blender 2,8 her - og synes at kantskarpheten er imponerende for en 54-åring Skulle lagt utsnittet ørlite mer til høyre, så den andre varden hadde kommet helt inn i bildet, men men - shit happens... Edit: Mellom vardene skimtes forresten Bergens høyereliggende bebyggelse. Endret 11. oktober 2009 av a_aa Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Var en tur ute for et par dager siden, og fikk tatt dette bildet. Kan ikke akkurat si det er noe høststemmning men bildet syns jeg ble kult. Jeg er helt ny i gamet, men alle innstillingene fiksa jeg selv utrolig nok Lukketid: 10s Blenderåpning: f/22 18mm ISO:400 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Litt sommer i dag.. Sykt nais. kan jeg få ta på deg ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Var en tur ute for et par dager siden, og fikk tatt dette bildet. Kan ikke akkurat si det er noe høststemmning men bildet syns jeg ble kult. Jeg er helt ny i gamet, men alle innstillingene fiksa jeg selv utrolig nok Lukketid: 10s Blenderåpning: f/22 18mm ISO:400 Et hederlig forsøk det der,du har fått med deg det rundtliggende greit uten og brenne ut lyset for mye. Noe forbedringer kan du gjøre. Det er noe flare"gjenskin",hvis du har på et beskyttelsefilter vil du unngå endel av flare effekten ved og fjerne det. Mye bevegelseuskarphet er det også. Hvis du bruker stativ er det lurt å bruke speil-opp-funksjonen og slå av stabiliseringen. Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Var en tur ute for et par dager siden, og fikk tatt dette bildet. Kan ikke akkurat si det er noe høststemmning men bildet syns jeg ble kult. Jeg er helt ny i gamet, men alle innstillingene fiksa jeg selv utrolig nok Lukketid: 10s Blenderåpning: f/22 18mm ISO:400 Et hederlig forsøk det der,du har fått med deg det rundtliggende greit uten og brenne ut lyset for mye. Noe forbedringer kan du gjøre. Det er noe flare"gjenskin",hvis du har på et beskyttelsefilter vil du unngå endel av flare effekten ved og fjerne det. Mye bevegelseuskarphet er det også. Hvis du bruker stativ er det lurt å bruke speil-opp-funksjonen og slå av stabiliseringen. Dette skal jeg ta med meg til neste gang, takk for hjelpen:) Tar å slenger inn et nytt bilde her, Denne tok jeg idag, utenfor huset mitt. Her måtte jeg sitte LENGE, og sitte veldig stille pågrunn av jeg har 18-55mm objektiv Må derfor veldig tett på for at det skal bli bra nok, og jo nermere jo vanskligere blir det for at fuglene kommer. 1/100 f5.6 ISO 100 55mm. Noe jeg kunne gjort anderledens? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Kosestemning på Geilo. Dog med tomme stoler men jeg synes fargene og skyggene lekte fint ilag her. Endret 11. oktober 2009 av Inc Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Litt sommer i dag.. Sykt nais. kan jeg få ta på deg ? Ja, hvis du er 19 og deilig.. ja, og jente.. :!: Thanks Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kosestemning på Geilo. Dog med tomme stoler men jeg synes fargene og skyggene lekte fint ilag her.[bilde1] [bilde2] Ooh, veldig pent, me likes =) Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Regnet har høljet ned i hele dag så det ble en liten macro serie innendørs isteden. Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Regnet har høljet ned i hele dag så det ble en liten macro serie innendørs isteden. Oi, Oi, Oi ! Nydelig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Pene bilder med de stolene, Inc. Jeg har også tatt kameraet ut av veska i dag. For en gangs skyld. A for Akam.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tror faktisk jeg hadde foretrukket mer dybdeskarphet der. Er enig i det,ikke lett og få til med disse parameterene. # Lens F-Number / F-Stop = 28/10 ===> ƒ/2.8 f/2.8 blei valt for å få liten dybdeskarpheit, men er einig i at det godt kunne ha vore meir dybdeskarpheit i dette biletet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Regnet har høljet ned i hele dag så det ble en liten macro serie innendørs isteden. Nydelige produktfoto! Blender? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Regnet har høljet ned i hele dag så det ble en liten macro serie innendørs isteden. Nydelige produktfoto! Blender? Tusen takk! Glemte helt å skrive ned info, beklager det. Iso100, F32, 0.6sec Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nydelige bilder av en nydelig klokke Bullit. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nemastoma lugubre(?) Vanskelig å artsbestemme disse småingene. Sansynligvis den siste i år da vi hadde nattefrost i forige uke Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tok dette for noen dager siden. Høst-foto-sol-blader-cliché. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 A for Akam.. A for artig. Naturen finner på mye rart. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Høsttegn - en blomst eller bregne som visner beholder da likevel en viss vakker verdighet: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå