Archeron Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Min ett år gamle iPhone 3G har plutselig blitt gærn. Det begynte på tirsdag når jeg merket at telefonen plutselig begynte å skru volumet til max av seg selv. Når jeg prøvde å skru ned igjen var det som om volum-opp-knappen ble holdt inne samtidig (det var den ikke). Dette kom og gikk utover kvelden. Dette fortsatte på onsdag, men da merket jeg at dette skjedde kun når det var lett press på dekselet bak, på øvre halvdel. I går kveld begynte det å eskalere, da av-knappen på toppen begynte å fungere uten at jeg trykket på den. Den "gikk av" når jeg kom borti dekselet ca ved headset-utgangen, eller uten at jeg var borti noen ting. Av og til når jeg nå trykker på home-knappen for å komme ut til Springboard skjer det ikke annet enn at telefonen tar screenshot (slik som når jeg holder inne av-knappen og trykker home). Noen som har sett noe slikt før? Evt aner hva det kan være eller hvordan man blir kvitt det? Det ser jo unektelig ikke lyst ut.... EDIT: Stakk innom Dr.Ipod i Rosenkratzs gate i Oslo Sentrum idag. Brukte et halvt minutt på å forklare, han brukte tre-fire minutter på å skru opp og feste den skruen som han allerede hadde sagt lå løs inni der og kortslutta. Nå funker alt som det skal! Endret 2. oktober 2009 av Archeron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå