iKent Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heisann. Jeg ser etter en forhandler/webside som er billige(om webshop, politlige!!). Noen butikker i nærheten av drammen, lier, røyken, asker, oslo? Skal ha billig ball( 4-5 venner som spiller for fun, skal ikke ha noen pro-ball) har allerede markører og tank/essensielt utstyr, men skal også ha litt sikkerhetsutstyr som hjelm, 2 stykker som enda ikke har maske( vet vi må ha det før vi spiller:P) og litt sånne småting. Jeg ser da etter en bra butikk i de nevnte områdene, eller en politlig nettbutikk som er garrantert å levere bra varer innen rimelig tid. Jeg lurer også litt på hvordan det er med fylling av luft tank. Jeg har en BT4-BANSHEE med 1.2 liter lufttank(300 psi) som jeg ikke har fylt opp enda. Han ene jeg spiller med har 4 dykkertanker som vi kan bruke, men de er kjøpt i australia. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bruke de tankene til å fylle på min norske 1.2 liters tank? utstyr som trengs for å gjøre dette altså. Håper på noen svar! -Kent Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Heisann. Jeg ser etter en forhandler/webside som er billige(om webshop, politlige!!). Noen butikker i nærheten av drammen, lier, røyken, asker, oslo? Skal ha billig ball( 4-5 venner som spiller for fun, skal ikke ha noen pro-ball) har allerede markører og tank/essensielt utstyr, men skal også ha litt sikkerhetsutstyr som hjelm, 2 stykker som enda ikke har maske( vet vi må ha det før vi spiller:P) og litt sånne småting. Jeg ser da etter en bra butikk i de nevnte områdene, eller en politlig nettbutikk som er garrantert å levere bra varer innen rimelig tid. Jeg lurer også litt på hvordan det er med fylling av luft tank. Jeg har en BT4-BANSHEE med 1.2 liter lufttank(300 psi) som jeg ikke har fylt opp enda. Han ene jeg spiller med har 4 dykkertanker som vi kan bruke, men de er kjøpt i australia. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bruke de tankene til å fylle på min norske 1.2 liters tank? utstyr som trengs for å gjøre dette altså. Håper på noen svar! -Kent Jeg har ikke noe greie på det, men har en kompis som driver http://reskogspaintball.no/ Kanskje han kan hjelpe deg.. Stig heter han.. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Paintballnorge leverer bra priser. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Angående det med fylling fra dykkertank: http://www.game-on.no/webshop/fillstationl...aske-p-189.html Vet ikke om noen butikker i nærheten av deg, men et par nettbutikker: www.game-on.no www.paintball24.no Har ikke erfaringer med dem, men Game-on har butikk i Sandnes hvor jeg bor, og alle der kan sakene sine, så ikke se bort i fra at de er gode på nett også. Mvh Halvard Lenke til kommentar
iKent Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 hm. så litt på den fyllestasjonen.. men lurer litt på hvordan den fungerer. Fyller man i den lille tuten på siden av toppen på luftflaska til markøren, eller fyller man i den store enden? Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hm. så litt på den fyllestasjonen.. men lurer litt på hvordan den fungerer. Fyller man i den lille tuten på siden av toppen på luftflaska til markøren, eller fyller man i den store enden? Den store enden settes i dykkerflaska, mens den lille går til tanken din. Mvh Halvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå