veronica4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Melder meg på festen :-) Bruker: veronica4 Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 50mm f1.8, Canon 400D Endret 1. oktober 2009 av veronica4 Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 1. oktober - Kjærlighet på rundpinne f1.8 ISO400 Første dag i oktober betyr at høsten er her - på tide å finne fram strikkinga ;-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Halvblind som jeg er (i hvert fall hjernemessig sett) tok det opp til flere sekunder før jeg nøstet meg frem til poenget. Rett i duell med Trondster på ordspillfronten ser det ut som. Interessant bokeh med denne kombinasjonen av motiv og objektiv. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Koselig bilde. Minte meg på at jeg må få kommet igang med de pulsvantene. Jeg savner å se hele hjertet skarpt. Litt for stor blender for at bildet satt helt. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg savner å se hele hjertet skarpt. Litt for stor blender for at bildet satt helt. Litt enig her, men jeg hadde ønsket å se det området hvor hjertet starer (hvor pinnene krysser osv), selve hjerte kan være soft for det ser man jo enkelt hva er. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Halvblind som jeg er (i hvert fall hjernemessig sett) tok det opp til flere sekunder før jeg nøstet meg frem til poenget. Rett i duell med Trondster på ordspillfronten ser det ut som. Interessant bokeh med denne kombinasjonen av motiv og objektiv. Du er ikke alene, måtte studerte bildet mer etter jeg leste posten din. morsomt. Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe - godt dere klarte å "nøste" dere fram til poenget ;-) Takk for kommentarer - enig i at blenderen kunne vært litt mindre for å få et større skarphetsplan over strikkepinnene, men synes selv at hjertet ble best når det er delvis uskarpt :-) Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker også hjertet best når det er uskarpt (tror jeg i allefall ). Er enig at det kunne vært brukt litt mindre blender, men alt i alt så synes jeg du har fått det bra til Varme koselige farger, fint motiv og bra utsnitt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Varme farger og koselig motiv - kanskje litt mindre blender hadde gjort seg, men fint motiv og glimrende idé. Genial tittel var det også, selv om de sløve saksene nok må tråkle seg gjennom flere poster før de får strikket sammen en løsning.. Endret 2. oktober 2009 av Trondster Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 2. oktober - Kappekoff f/5 ISO200 1/200sec Ingen ting er en bedre start på dagen enn en god kopp med kaffe! :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mmmh - koffing medicine! Glimrende! :D Flott plask, og ingen dråper på skålen fra "forrige forsøk" - bravo! Fin bakgrunn var det også. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 1. oktober: Du og min samboer deler samme kjærlighet. For meg er dette et varmt og kjært bilde som jeg kan se for meg hjemme hos oss. Meget morsom detalj med nøstet. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 KAFFE! Herlig bilde, selv om bakgrunnen ikke yter kaffen rettferdighet. Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk, takk for kommentarer! :-) Kaffekoppen var bare et forsøk på blitzbruk - tror jeg må prøve på nytt med en annen bakgrunn, ikke heelt fornøyd med den ;-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 tror jeg må prøve på nytt med en annen bakgrunn, ikke heelt fornøyd med den ;-) Njaaa, kanskje ikke ideell til produktfoto, men jeg synes den fungerer her. Den har et såpass monotont repetitivt mønster at den egentlig ikke stjeler noen oppmerksomhet. Morsomt med liv i kaffen, og det er her fokus også betimelig sitter. Den koppen må for øvrig minst være italiensk Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Den koppen må for øvrig minst være italiensk Hehe - skulle nesten tro det ut fra fargene, men den er tysk og designet av en norsk kar. Kanskje han har feriehus i Italia :-) Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 4. oktober - Benken i Bukta ISO100 f/7,1 1/400sek Tviholder enda på sommeren, selv om snøen ligger faretruende nært :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Morsomt med sti rett opp i fjellheimen - får assosiasjoner til en eller annen kung fu-film.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, det var litt pussig. Grønt gress, og så rett over til snødekt fjell. Den krakken må være en flott utsiktspunkt. Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Sommergrønt gress, høstfargede trær og vinterfjell rundt :-) sånn så det ut rundt benken i dag; Flickr-bilde :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå