Gå til innhold

Laptop til reparasjon direkte til Acer eller gjennom webshop?

Anbefalte innlegg

Har seg sånn at min Acer Aspire Timeline 4810TG har fått en ulyd/vibrasjon i vifta. Denne er svært irriterende når det er lite støy i rommet. Det bråker ikke all verdens, men nok til å irritere meg og den var ikke slik til å begynne med, altså det er en feil med vifta.

Acer har muligheten for å melde reparasjon direkte til dem på deres sider. Burde jeg gjøre dette istedet for å ta det gjennom webshop? Jeg vil jo sikkert spare et par dager i postgang med dette. Noen som har gjort dette før?

Handlet maskinen hos Amentio. Jeg ville spart en 145kr på å levere den der siden jeg bor i Trondheim, men betaler gjerne 145kr for å få maskinen raskere frem og tilbake.

Noen som har erfaring med hvor lang tid Acer bruker på en reparasjon? Bruker maskinen daglig så håper det ikke tar alt for lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende at det raskeste er å levere direkte til en Acer-serviceleverandør.

Jeg gjorde dette selv tidligere i år, og det tok kun 3 virkedager fra jeg leverte, til jeg fikk pcen tilbake. Hovedkort ble byttet på garanti.

Du finner nærmeste serviceleverandør på acer.no

Har du ingen i nærheten, så ring den nærmeste og hør om du kan sende i post til dem.

Lenke til kommentar
Det kan hende at det raskeste er å levere direkte til en Acer-serviceleverandør.

Jeg gjorde dette selv tidligere i år, og det tok kun 3 virkedager fra jeg leverte, til jeg fikk pcen tilbake. Hovedkort ble byttet på garanti.

Du finner nærmeste serviceleverandør på acer.no

Har du ingen i nærheten, så ring den nærmeste og hør om du kan sende i post til dem.

Er ingen serviceleverandører her i Trondheim etter det jeg så. Skal ringe Acer senere. Ganske sikker på at de bare gir meg RMA nummer osv og får meg til å sende direkte til verksted. Jeg gjorde hvertfall dette med en Fujitsu Siemens jeg måtte sende til reparasjon en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...