Stigma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hey, Hva regnes som den "beste" gratis tjenesten for sending av store filer om ikke krever registrering? Jeg ser altså etter en "no-bullhit" tjeneste for når jeg skal sende over filer på et par hundre meg. Jeg spør, ikke fordi at jeg ikek finner slike tjenester selv, men fordi det finnes en jungel der ute av dem, og det er vanskelig å skille hvilke som er bra fra de som er bare dritt, uten å prøve hver eneste. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lage .zip eller .rar og legge opp på f.eks rapidshare, tenker du på? Delte mapper på msn funka også en gang i tida. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 er en stund siden jeg brukte rapidshare, men kreves ingen registrering for den? -Stigma Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 http://www.filemail.com/no/main.aspx Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synest Dropbox fungerer greit, men det krever registrering og installering på mottakers maskin og. Så er vel kanskje ikke helt det du er ute etter. Men må bare tipse om det i tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå