Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Er du lei av å spille mot AI-en eller tilfeldige utlendiger over nettet? Da kan du legge ut PSN-id'en din, avtale kamper med andre brukere fra forumet og prate løst rundt kampene deres i denne tråden her. Førstepost vil også oppdateres med ID-ene som postes i tråden. Alle er velkommen til å delta, gammel som ung. Jeg håper alle klarer å oppføre seg fint når man spiller sammen. Og husk på at "fair play" er det viktigste innen fotballen. Ønsker du å delta i en Fifa 10-club, har vi flere tråder du kan melde deg på: FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB Fifa 10-club: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1157884 Forumnick - PSN-id: Casual - niikkooo Sattern - satal0207 2B'1 - ToB1-MUFC opar - Parelius92 Gotos - gotos- zh44 - Bille aunmar - aunron Autzen - Autzen89 tc47 - trust47 stigba - stigba2007 Norsk - holy_diver92 Saiyaman - Fontastic Ziuuung - Espinho haddis - bohadland Sindre - z1ndr3 panthex231 - Phantex FernandoTorres - Adrianricci JesharushanN - Ams33n Wisbatov - Jgiggs soundamia - soundamia [dR]MiljO - alholu Myst - Myst_84 Luc1fer- - Luc1fer- PretteyBoy - Maroc_man dih - davisak Looke - loke15 BaltusBrun - Colozal Bare si i fra om det er feil i listen. Endret 30. oktober 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) EU PSN: ToB1-MUFC Camrot, takk for at du "reklamerer" for klubben vår (Feskefette FC) For de som måtte ønske å bli med i FFC: Vi er åpne får å rekrutere to-tre nye spillere, så dere kan bare melde dere i tråden vår. Alle som melder seg får dessverre ikke plass, siden vi prøver å finne gode medspillere som lærer av oss og egne feil. Dere vil antagelig bli "testet ut" et par kamper Endret 1. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
opar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 PSN-ID: Parelius92 Kan nok tenke meg å være med i klubben deres Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 PSN-ID: Parelius92 Kan nok tenke meg å være med i klubben deres Da får du ta det opp i tråden vår slik at de andre får vite om det også Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 *Mine innlegg* Kan muligens ta noen kamper i morgen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PSN: aunron Er med på kamper hele helgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PSN: trust47 Er med å ta noen kamper tonight. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg lagt til alle, er med på kamper i kveld og deler av helga. Lenke til kommentar
stigba Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg vil gjerne være med. PSN: stigba2007 Jeg er ikke så god enda, men bare vent! Jeg er fotballfanatiker, og har spilt fotballspill siden International Soccer på Commodore 64. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Noen som vil ha en online kamp mot meg? holy_diver92 Endret 2. oktober 2009 av Camrot Innlegg flettet sammen Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Psn: Fontastic Skal spille litt senere i kveld og på søndag Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for kampene Norsk/holy_diver92 Siste kampen var jævlig ufortjent, der burde du ha vunnet. Første kampen vet jeg ikke Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen klar for kamp? PSN: bohadland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå