carmelita Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Man kan helt klart snu sånne regnværsdager til sin fordel. Det har du gjort her. Men det kunne godt vært litt mindre vignetting. Syns det ble litt for mye. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Man kan helt klart snu sånne regnværsdager til sin fordel. Det har du gjort her. Men det kunne godt vært litt mindre vignetting. Syns det ble litt for mye. +1 Herlige bilder du presenterer. Det er ingenting å si på optikken for du viser ferdigheter med blikk, komposisjon og vet å utnytte verktøyet ditt! Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Morsomt bilde med regn i vann. Skulle ønske det var enklere å få bildet større er det eneste negative jeg har å si. Du finner en større utgave av bildet her: http://www.flickr.com/photos/martinberglun...872125/sizes/o/ Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Man kan helt klart snu sånne regnværsdager til sin fordel. Det har du gjort her. Men det kunne godt vært litt mindre vignetting. Syns det ble litt for mye. Tusen takk Ja, vignetten ble kanskje litt i overkant. Jeg får passe på det til neste gang den effekten skal brukes Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tenkte faktisk på akkurat samme bilde da jeg sto opp i dag, men turte ikke ta med kameraet ut i regnet =/ Hva gjør du for å beskytte kamera / optikk i slikt vær, paraply som du har teipet fast i jakka? Eller gir du kanskje faen og lar det stå til? ^^ Uansett, tøft bilde, som nevnt kanskje litt overdreven vignettering bare. Me like! Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hva gjør du for å beskytte kamera / optikk i slikt vær, paraply som du har teipet fast i jakka? Eller gir du kanskje faen og lar det stå til? ^^ Jeg lot mitt gode gamle D70 prøve lykken i regnet - uten paraply - men beskyttet det en del med regnjakken. Endret 3. oktober 2009 av macbruker Lenke til kommentar
yngjoh Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Pent. Fin stemning. Flott farge. Utsnittet er nesten helt bra, uten at jeg kan si hva som ville vært det perfekte, det er noe med linjene som savner spenning, syns jeg. Er det mye etterbehandlet? Hvilken software benytter du i såfall? Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Bildet er bearbeidet en del ja. Alt er gjort i Adobe Lightroom. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fint høstbilde - får virkelig følelsen av sprutregn! Fine farger og fine detaljer! Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 04. Oktober Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Her var det veldig mye bra! Denne skal jeg følge med på. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva har du gjort her? Har du virkelig en trekloss som er formet slik? Ekstrem 3D-virkning. Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva har du gjort her? Har du virkelig en trekloss som er formet slik? Ekstrem 3D-virkning. Det er en M, saget ut i tre, ja. Jeg plasserte bokstaven på spisebordet og stod på en stol når jeg tok bildet. Folk som så inn gjennom stuevinduet må ha trodd jeg er gal Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kreativt! sier det samme som d0ppler: Her var det veldig mye bra! Denne skal jeg følge med på. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oi - den var bra! Storm på spisebordet! Er det noen bokstaver i skyggene på høyresiden der, eller er det bare mønsteret i treet? Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er nok bare mønsteret i treet. Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) 05. Oktober Det ble et "snapshot" i dag. Nesten helt ubehandlet. Endret 5. oktober 2009 av macbruker Lenke til kommentar
OysteinSanne Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 05. Oktober Det ble et "snapshot" i dag. Nesten helt ubehandlet. Det er jo helt fint som snapshot ;-) Symetrien er fin, men kanskje litt høyt ståsted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høy ståsted? Synes det ser ut som han står på bunnen av rulletrappa, jeg. Skal uansett følge med videre her, og får enda mere lyst på linsa du bruker av å se på de flotte bildene dine. Synes alle er fine og på "høyt nivå". Keep up the good work! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror Øystein mente at han kunne holdt kameraet litt nærmere gelenderet i midten slik at det røde taket i toppen hadde kommet mer midt i bildet og man hadde sett mer blått og grønt tak på bekostning av sort trapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå