macbruker Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Bruker: macbruker Objektiv: Nikon AF NIKKOR 50mm ƒ1.8 Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Nikon D70 Endret 1. oktober 2009 av macbruker Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 01. Oktober: På vei til jobb i dag, kom jeg over en dyr og fin Mercedes med en veldig spesiell blågrønn farge i bakruta. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tøft med fokus som går en anelse på skrå, flotte fargetoner og skarphet. Likte dette! (Det måtte jo bli bra når det var av en Mercedes ) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nydelig farge! Ser nypolert ut den Merce'n der Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Lekkert! Rett og slett lekkert. Fokusplanet som (nesten) utgjør en diagonal - skikkelig pent. Endret 1. oktober 2009 av carmelita Lenke til kommentar
OysteinSanne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Veldig fin start Martin! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes også fargen var bra. Dråpene får en fin glans. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bekrefter det alle de andre har kommet med. Også utrolig fint lys! Good work Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk for skryt, alle sammen! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nais Liker den maleriske effekten bildet får av noen harde men ikke overdrevne trekk i spakene og de litt snirklete uttavfokusområdene som drar øyet inn fra hjørnene.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Morsomt fargestikk - fin og blank bakrute, ja, men enda finere dråpemønster. Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 02. Oktober Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Veldig fin farge! Må følge med på denne, når du bruker samme plastfantom som det jeg gjør på en D80. edit: og det gjaldt det samme på det du la inn når jeg skrev innlegget. Nydelig diagonalspill i bildene. Endret 2. oktober 2009 av ET! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Samme type swirl i områdene ute av fokus som på det første. Ser ut til å være en egenskap ved dette objektivet. Ser også ut til at du har funnet tilleggsutfordringen din. Enkel, men effektfull segmentering ved hjelp av den hvite stripa. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Flott! Det eneste jeg kunne tenke meg var at fokus fulgte den hvite linja, men det er vel litt for mye for langt for et objektiv som ikke har tilt-shift? ^^ Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kule effekter med stor blender! Er dette full åpning? I så fall er jeg imponert over dette ekstremt prisgunstige objektivet. Har selv hatt Canon sin utgave, den var ikke like skarp... Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for fine tilbakemeldinger Bildene er tatt med full blender ja. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Falt helt pladask for det siste der, veldig fint og bra at du har en annen vinkel enn den "vanlige" Må følge med på denne, når du bruker samme plastfantom som det jeg gjør på en D80. Jeg også, har i metall jeg da *mine innlegg* Lenke til kommentar
macbruker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 03. Oktober Som flere har påpekt, hadde bildet litt mye vignette. Det er nå tonet ned Endret 3. oktober 2009 av macbruker Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Morsomt bilde med regn i vann. Skulle ønske det var enklere å få bildet større er det eneste negative jeg har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå