GreenRay Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Update 18 -Kassa er strippet,nytt prosjekt på gang og nye deler er bestillt Nå har jeg endelig tatt meg tid til å starte på ett nytt prosjekt! Og til det har jeg bestillt noe nytt hardware! mer info om det kommer i den nye arbeidsloggen (LINK )Ellers så har jeg skaffet meg en ny harddisk som jeg har brukt en stund i pengebingen WD 1,5tb Green... Billig og Bra Slik er Står PCn nå for tiden Pengebingen Fannt denne blandt allt støvet Sier ikke nei til en kommentar i kommentartråden Link i signaturen Endret 31. juli 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Update 19 -Har startet med oppussingen Da har jeg endelig samlet sammen litt motivasjon og har nå startet med å pusse ned bingen, siden det har blitt diverse haste og dårlig behandlings skader. Skal nå pusse ned kassa, sparkle litt og male den på nytt... og til nyåret skal den stilles ut på UKM (ungdommens Kultur Mønstring) En av mange småskader som skal fikses Litt mørkt bilde, men slik ser kassa ut nå, ferdigpusset Så det neste blir nå sparkling Kommentartråden Endret 5. september 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Update 20 - Giret opp i høygir, og kjører på med lakkering Nå har jeg kommet igang igjen! Idag fikk jeg maskert og startet å lakke dollartegnet gult Etter noen meter maskeringsteip Etter 2 lag med lakk... føler jeg skulle ha grunnet først satser på att det går bra Lyst til å ta en tur innom kommentartråden? LINK Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Update 21 - Siste innspurt Jeg hadde selvfølgelig klart å rote bort den ene foten, så jeg måtte finne noen nye, de var litt kortere, men det gikk passe bra. Viftene står ca 1-2cm over bakken. Bilde fra malingen av kassa! Så godt som ferdiglakkert dollartegn, angrer fortsatt på att jeg ikke grunnet først! (learning by doing) Ferdig montert hardware Dette ble løsningen på Powerknappen, festet den på ei lita lexanplate. Ble ikke helt fornøyd med dette (limet vistes litt for godt) Under "taket" skjuler dette seg Så slik så den ut da den ble levert på Rådhuset, der den står på ett lager til helga som kommer, da skal den stilles ut på UKM. Vet de fleste bildene ble litt dårlige, men skal ta bedre bilder når utstillingen er ferdig. Hadde bare mobilkameraet når jeg tok bildene. Lyst til å skrive en kommentar i kommentartråden? LINK Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Update 22 - Gikk vidre i UKM! Idag ble UKM arrangert i kommunen min, og pengebingen min ble plukket ut blant de tre kunstbidragene som gikk videre til fylkesfinalen som arrangeres i Meldal! (kommer med nærmere info om når det er) Ble ikke så bra bilde denne gangen heller, kamerat mitt funker ikke helt, så det brukte mobilen Kommentartråden Endret 17. februar 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Update 23 Vil bare minne om at det er fylkesmønstring i helga. Kommer til å legge ut noen bilder fra utstilling i løpet av helga. Arrangeres i Meldalhallen, så det er bare å ta seg en tur for de som vill for å se på utsilingen/det som skjer på scenen Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Update 24 Gikk dessverre ikke videre i UKM, men har hatt en uforglemmelig helg med masse geniale folk. Kunstkonkurransen som jeg var med i hadde satt lista veldig høyt, det var kun 4 av 80 kunstverk som gikk videre, og de 80 som deltok var alle utrolig fine kunstverk. Slenger ut noen bilder av pengebingen og link til alle kunstverkene. Link til kunstkatalogen (katalogen ligger nederst på siden) 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 Update 25 Fant nettopp igjen bildene av intervjuet som ble publisert i et dansk donaldblad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå