Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel første gangen noen på diskusjon.no er på TV på grunn a v noe på diskusjon.no. :hmm:

Nå var jo Einar Eriksen fra Amobil.no med i samme sending, og som "alle" vet er jo både Amobil.no og Diskusjon.no med i Tek.no-nettverket, så det blir jo nesten (ja, bare nesten) noe av det samme.

Lenke til kommentar

Meh. : Dette er jo bare kverrulering menmen XD Jeg tenkte på brukere som ikke er med i teamet. Og kanskje GreenRay ikke hadde laget kabinettet hvis han ikke hadde blitt inspirert her :)

Må jo føye til at jeg forstår hva du mener :)

Nok OT.

Uansett gratulerer GreenRay. Du har laget et kult kabinett og var på nasjonal TV ;)

Lenke til kommentar

Nå ble eposten min spammet  :dribble: Til alle dere som er skuffet over lengden... det er ikke bare dere som er det :dontgetit: jeg er også det, jeg visste att det skulle være ganske kort om meg, men de sa jo de skulle ha litt om casemod  laugh.gif

Ja nå blir vel GreenRay stalka av masse damer, bare å manne seg opp nå Green, gjør deg klar for masse damer ca 10-15 min etter at du har kommet på skjermen

Haha  :ph34r:  og jeg som har dame... kan ikke utnytte dette  :p

Nå skal ikke jeg uttale meg for sterkt, men det er vel pga selve PC'n, ikke fordi han har laget arbeidslogg her på diskusjon.no?

Eller tar jeg helt feil?hmm.gif

Jeg kom i kontakt med Rune fra NRK gjennom diskusjon.no   :cool: 

det var jo alt for kort, hadde trodd de inkluderte et lite intervju av Green/Jardar men neida

De hadde egentlig planlagt å ha et intervju, men Tekno redaksjonen fikk litt lite tid + div. småproblemer, sjefen brakk foten eller noe sånt

Hæ? Var det alt!? Stilig at du ble med, men det var jo ikke akkurat en reportasje..

Dessverre, ja litt for lite...  :thumbdown:

Nå ble jeg litt skuffa over NRK, eller kom det mere etter at jeg ikke gidda å se mere på tekno når det ikke var mere Green ?

Det kom ikke noe mere nei  :hrm:

Må si, jeg ble skuffa over det korte repotasjen av workloggen din ! satt kliatrs til skjermen for og ikke gå glipp av det også varte det bare 1 minutt !

uasnett. kult at du havna der :)

haha, du er ikke den eneste som studere bildene den tiden de var på tv  :tease:

Meh. : Dette er jo bare kverrulering menmen XD Jeg tenkte på brukere som ikke er med i teamet. Og kanskje GreenRay ikke hadde laget kabinettet hvis han ikke hadde blitt inspirert her :)

Må jo føye til at jeg forstår hva du mener :)

Nok OT.

Uansett gratulerer GreenRay. Du har laget et kult kabinett og var på nasjonal TV ;)

Har det ikke vert for Diskusjon.no så har ikke den kassa funnes  :love: så takk til ALLE som har skrevet worklogg her, jeg har fakktisk lest alle loggene med bilder :p  bare for litt inspirasjon!! og det vart vert det  :w00t:

Ja gratulere GreenRay/Jardar. :fun:

Tekk  :D

Oystainkn, er enig i det ;)

GreenRay, gratulerer så mye! Men jeg synes det var litt synd at alle lappene fortsatt var festet på kabinettet, menmen...

hmm... NRK skulle ha kommet en uke seinere, da har bingen både vært finere og lappefri, men jeg er fornøyd jeg  ;)

Fikk du med muskedunderen?

Nei  :( jeg er fortsatt på utkikk etter en skruefigur og en muskedunder...

Så ROP ut hvis noen har tips til hvor jeg finner det  :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg uttale meg for sterkt, men det er vel pga selve PC'n, ikke fordi han har laget arbeidslogg her på diskusjon.no?

Eller tar jeg helt feil?hmm.gif

Jeg kom i kontakt med Rune fra NRK gjennom diskusjon.no :cool:

Da tok jeg visst feil ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:ph34r: mini update her :ph34r:

Jeg har også kommet i kontakt med Niels Jakob, redaktøren i en Donaldistisk tidsskrift i Danmark :dribble:

Så han vil ha med intervjuet av meg i neste blad (kommer i slutten av juli) med noen bilder :p

og idag så var Pengebingen på forsiden :w00t::w00t:LINK

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om du ikke har moddet den har du vel fortsatt garanti, eller?

Vis jeg må ha kvittering, så nei... for jeg er var så "smart" å kastet den

Går skuffen ut når du kun har i strømkabelen?

nei, eller den går ut ca 1mm og inn igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...