GreenRay Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Jeg tenkte litt påm burde ikke dollartegnet være i gull? Har sett mang en Donald-historie der den er gullfarget. Og så pleier den å ha en litt lav kuppel på toppen, men dette har jeg sett varierer litt mer. Hadde det vært et "KR"-tegn og ikke et dollartegn er det du sier riktig, men som Mr. A sa, så er dollartegnet som brukes i den ameikanske versjonen grått. Husk at Skrue er en gjerrigknark som ikke bruker penger på gullmaling. hehe, jeg hadde faktisk kjøpt inn gulmaling, men den ble ikke brukt... eller den blir det til sommeren, kassa ble litt kjedelig (den er jo nesten helt grå) du har samme wp som meg Piratebay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skal prøve å få med meg Prosjektet på nrk BTW, hvordan går det med pcen ? blei det bra eller har du funnet noe du virkelig angrer på at du ikke gjorde aneledes ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når er det det her kommer på TV? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Quote fra prosjekt tråden: Tirsdag 27. April kl. 21:30 på NRK2, og kommer i reprise på lørdagen etter på NRK1 kl. 16:15, og da i HD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Aha, beklager min latskap. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Skal prøve å få med meg Prosjektet på nrk BTW, hvordan går det med pcen ? blei det bra eller har du funnet noe du virkelig angrer på at du ikke gjorde aneledes ? PCen funker bra den, kjører viftene på minimum og tempen i kassa holder seg rundt 35 grader under surfing ol. tempen under spilling er jeg ikke helt sikker på, men da kjører jeg alle viftene på fullt Er det noe jeg angrer på, så må det være finishen... den ble jeg ikke fornøyd med, men det skal jeg fikse til sommeren. Ellers så angrer jeg litt på att jeg ikke malte dollar tegnet gult, kassa ble litt vell kjedelig Men egentlig ble jeg veldig fornøyd, med layouten og alt det andre Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Satser på at det havner på webtv jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Må huske å få med meg det her på tirsdag. *sette opp huskelapp* Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Satser på at det havner på webtv jeg. den havner på webtv ja Må huske å få med meg det her på tirsdag. *sette opp huskelapp* hehe, du er ikke den eneste som har sagt det Minner om at det er i Morgen (Tirsdag) kl. 21:30 på NRK2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Det er satt opp på planleggeren på telefon, så det bli ikke glemt. får vi se deg på "reportasjen" ? Edit: ja det regner jeg med så jeg trekker spørsmålet mitt. Endret 26. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Under en time igjen av din internett anonnymitet Skal se på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Under en time igjen av din internett anonnymitet Stakkars fyr! Neida Gleder meg til å se på Tekno i kveld Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Samme her For de som ikke får sett det på TV, kan laste kveldens episode gratis i HD ved å trykke her! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja nå blir vel GreenRay stalka av masse damer, bare å manne seg opp nå Green, gjør deg klar for masse damer ca 10-15 min etter at du har kommet på skjermen Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kom igjen folkens SEED! 10 peers faktisk. Dette er vel første gangen noen på diskusjon.no er på TV på grunn a v noe på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Nå skal ikke jeg uttale meg for sterkt, men det er vel pga selve PC'n, ikke fordi han har laget arbeidslogg her på diskusjon.no? Eller tar jeg helt feil? Endret 27. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) det var jo alt for kort, hadde trodd de inkluderte et lite intervju av Green/Jardar men neida Endret 27. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du så jo bare et lite klipp jo? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Skuffende lite med deg Jardar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå