Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt påm burde ikke dollartegnet være i gull? Har sett mang en Donald-historie der den er gullfarget. Og så pleier den å ha en litt lav kuppel på toppen, men dette har jeg sett varierer litt mer.

Hadde det vært et "KR"-tegn og ikke et dollartegn er det du sier riktig, men som Mr. A sa, så er dollartegnet som brukes i den ameikanske versjonen grått. Husk at Skrue er en gjerrigknark som ikke bruker penger på gullmaling. ;)

hehe, jeg hadde faktisk kjøpt inn gulmaling, men den ble ikke brukt... eller den blir det til sommeren, kassa ble litt kjedelig (den er jo nesten helt grå)

du har samme wp som meg :D:ph34r:

Piratebay :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve å få med meg Prosjektet på nrk :thumbup:

BTW, hvordan går det med pcen ? blei det bra eller har du funnet noe du virkelig angrer på at du ikke gjorde aneledes ?

PCen funker bra den, kjører viftene på minimum og tempen i kassa holder seg rundt 35 grader under surfing ol. tempen under spilling er jeg ikke helt sikker på, men da kjører jeg alle viftene på fullt 

Er det noe jeg angrer på, så må det være finishen... den ble jeg ikke fornøyd med, men det skal jeg fikse til sommeren. Ellers så angrer jeg litt på att jeg ikke malte dollar tegnet gult, kassa ble litt vell kjedelig   :whistle: 

Men egentlig ble jeg veldig fornøyd, med layouten og alt det andre :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Satser på at det havner på webtv jeg.

den havner på webtv ja  :yes:

Må huske å få med meg det her på tirsdag. *sette opp huskelapp*

hehe, du er ikke den eneste som har sagt det  :p

Minner om at det er i Morgen (Tirsdag) kl. 21:30 på NRK2  :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...