Mr. A Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjøpte meg nettopp en Noctua kjøler(Noctua NHU12P) med to Noctua vifter på, og lager mindre bråk en den originale intel kjøleren med bare en vifte på selv på full hastighet Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Kjøpte meg nettopp en Noctua kjøler(Noctua NHU12P) med to Noctua vifter på, og lager mindre bråk en den originale intel kjøleren med bare en vifte på selv på full hastighet Dette tyder på en ting: Kvalitet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noctua sine vifter er stygge. Spesielt når jeg skal ha hvite og sorte vifter. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Noctua sine vifter er stygge. Spesielt når jeg skal ha hvite og sorte vifter. Du har et poeng der da Men du kan jo lakke de Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Joda, men da er det mye greiere å bare kjøpe noen vifter i den fargen. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Joda, men da er det mye greiere å bare kjøpe noen vifter i den fargen. Enermax har jo veldig fine vifter, skal du ha med eller uten lys? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Sorte og hvite uten lys. Disse var jo nesten sort og hvit Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har tips til hva som skal stå på "lappene" som skal festes på utsiden av kassa? Dette er det jeg har hittil, tviler på att jeg kommer til å bruke alle, men det er greit å ha noen å velge i Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 hahaha "Claymore outside, Intel inside" :!: Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 hahaha "Claymore outside, Intel inside" Hehe Tenkte jeg måtte ha med noe med litt "nerdehumor" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Resultatet ble ganske så bra det. Men var ikke helt fan av lappene, de så litt jalla ut. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Lappene ødela hele greia. Jeg synes også du bør male den skikkelig, ikke bare ha den i samme gråfarge på alt sammen. Ellers var det er artig konsept. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, lappen ødela en hel del og pussing og sparkling før lakking kunne med fordel blitt gjort bedre, dog velger jeg å skylde på NRK for det. Stress er ikke morsomt. Fargen er riktig i henhold til den amerikanske orginalen. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Må si meg enig i alt dere sier Det blir vel slik att jeg fjerner lappene, og kassa blir pusset/malt på nytt til sommeren Lenke til kommentar
janingar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg tenkte litt påm burde ikke dollartegnet være i gull? Har sett mang en Donald-historie der den er gullfarget. Og så pleier den å ha en litt lav kuppel på toppen, men dette har jeg sett varierer litt mer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Den er laget etter den amerikanske versjonen der hele bingen er grå, bare les litt igjennom tråden så finner du all info om prosjektet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg tenkte litt påm burde ikke dollartegnet være i gull? Har sett mang en Donald-historie der den er gullfarget. Og så pleier den å ha en litt lav kuppel på toppen, men dette har jeg sett varierer litt mer. Hadde det vært et "KR"-tegn og ikke et dollartegn er det du sier riktig, men som Mr. A sa, så er dollartegnet som brukes i den ameikanske versjonen grått. Husk at Skrue er en gjerrigknark som ikke bruker penger på gullmaling. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 du har samme wp som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå