Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

En tanke streifet meg da jeg så igjennom workloggen, burde ikke nrk sponse deg litt, du gir dem jo stoff de kan bruke for å tjene penger, spessielt med tanke på at de korta ned tiden du har på å bygge det som kan gå ut over kvaliteten.

Mvh Mr.A

Lenke til kommentar

Hei.

En tanke streifet meg da jeg så igjennom workloggen, burde ikke nrk sponse deg litt, du gir dem jo stoff de kan bruke for å tjene penger, spessielt med tanke på at de korta ned tiden du har på å bygge det som kan gå ut over kvaliteten.

Mvh Mr.A

Du har ett poeng der  ;) Det skal jeg gjøre  :new_woot:

Lenke til kommentar

Blir vel pent uansett, gleder meg til å se resultatet, blir bra dette her. Da mangler vel bare et par skilt der det står ligg unna :D

Disse skal jeg lage i morgen ;)

BTW: Enda en update er ute :cool:

LINK

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Gratulere med ny mus. Kabinettet ser bra ut, hvor mange lag med maling har du brukt, og hvordan maling ?

Fint du liker det  :yes: Jeg skal ha 3 lag maling på utsiden og 2 på  innsiden, jeg bruker vannmaling denne gangen (husker ikke merket ol. akkurat nå)

Så genialt kabinettet ble. :D Hvordan er Nexus-viftene btw? Vurderer dem til min egen mod.

Takk!

Nexusviftene er utrolig stille, men dette går også utover luftstrømmen, de blåser ikke noe spesielt mye. Men ellers er kvaliteten god :thumbup: Anbefales hvis du ikke trenger mye luft  :p

Lenke til kommentar

Første bildene der man fikk se kabinettet i sin helhet, ser ekstremt bra ut. Men hvis det var opp til meg ville jeg ha malt $ tegnet gult, men det er bare meg da.(Det jeg har vokst opp med)

Hvis jeg var deg KongKake så ville jeg ha gått for Noctua(beste viftene jeg har vært borti)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Første bildene der man fikk se kabinettet i sin helhet, ser ekstremt bra ut. Men hvis det var opp til meg ville jeg ha malt $ tegnet gult, men det er bare meg da.

Hvis jeg var deg KongKake så ville jeg ha gått for Noctua(beste viftene jeg har vært borti)

Kanskje jeg maler det gult til sommeren, når jeg skal pusse opp kassa litt ekstra. Det ble litt grått og kjedelig som det er nå  :p men jeg rekker rett å slett ikke å male det gult nå...

Ville gått for Nocuta sine jeg også, men de koster litt  laugh.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...