Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mange gode ideer  :new_woot: Så nå fikk jeg litt å tenke på  :!:

har et jeg og, pengebingen skal jo ha en kule på toppen ,ivertfall ifølge bladene, og presse den ned :)

Dette er noe jeg kansje kommer til å prøve, siden en venn av meg har en slags lampeskjerm i glass/plastik som kansje passer :p  Takk for ideen :yes:

Går nok for det samme :!: (avhengig av hvordan data deler han(Greenday) kjøper)

Kan vel legge ut en liste over de delene jag har tengt litt på, kom gjerne med forslag til endrineg. (og tips til skjermkort)

Hovedkort: ASUS P6T Deluxe V2

CPU: Intel Core i7 920

RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 Platinum 6 GB

Harddisk: Western Digital Caviar Black 1 TB

Skjermkort: ASUS Radeon HD 5870

har et jeg og, pengebingen skal jo ha en kule på toppen ,ivertfall ifølge bladene, og presse den ned :)

Evt. kan den store sirkelen med dollartegn/KR i fronten være av/på -knappen.

Dette var en god ide, men jeg har allerede saget og nesten pusset ferdig akkurat denne delen, men får se, Kansje jeg prøver det  :hmm:

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette! :)

Skal det være noe ekstra kjøling, utover det åpenbare?

Har jo hatt litt lyst på Vannkjøling  :dribble: Men tviler litt på at dette blir noe av med det første.  Så det blir vell 2 14cm vifter i bunnen som blåser inn, en 12 eller 14 cm i toppen som blåser ut, en 8cm på Hovedkortbrettet som blåser ut og kansje en 12cm bak som blåser ut :yes:

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette! :)

+1thumbup.gif

Takk for det   :)

Du skulle jo ha gjort bingen større og bygd den oppå en av disse svære 3 x 3 x 120 radiatorene sånn at bingen dekker hele radiatoren

Hehe, har vært kult det. Kassa har vel blitt en del større isåfall  laugh.gif Men alikavell en artig idè!

BTW; Update 6 er ute   

;) 

- Gårsdagens arbeid og dagens handel   

:)

(link i signaturen)

Lenke til kommentar

Det der ser veldig bra ut!new_woot.gif

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du kappet bort den ene biten av doller-tegnet, men jeg så det etter hvert ;) God idé!

Gratulerer med intervjuet!smile.gif

Den biten jeg kappet bort av dollartegnet skal limes på DVD skuffen, så når jeg åpner DVDen blir den delen med ut ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du kappet bort den ene biten av doller-tegnet, men jeg så det etter hvert ;) God idé!

Den biten jeg kappet bort av dollartegnet skal limes på DVD skuffen, så når jeg åpner DVDen blir den delen med ut ;)

Jeg skjønte det da jeg så et par bilder under...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Den biten jeg kappet bort av dollartegnet skal limes på DVD skuffen, så når jeg åpner DVDen blir den delen med ut  ;)

Jeg skjønte det da jeg så et par bilder under...

:thumbup: 

Lenke til kommentar

Ser veldig tøft ut :thumbup:

Du trenger jo ikke å lage forsenkninger til skruehull, finnes jo skruer som har spor under hodet som forsenker seg selv.

gleder meg allerede til neaste update

Takk   :)  

Angående skruene, tenkte jeg skulle bruke noen skruer jeg hadde fra før, og de har ikke spor under hode laugh.gif   man takk for tipset likevel :thumbup:

Regner med at det blir en update i morgen  :new_woot:

Gleder meg til å se resultatet. Dette er dritkult.

Bra du liker prosjektet  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...