GreenRay Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Sony vegas ... nei.. hmm.. På en måte gratis? Har det Men jeg skjønnte/skjønner ikke noe av det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) ( Klikk smiley ) Endret 12. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk Da har jeg noe å gjøre i kvell/natt å da :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe send melding om det er noe du lurer på, og ikke finner svar på google, så skal jeg gjøre mitt beste Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hehe send melding om det er noe du lurer på, og ikke finner svar på google, så skal jeg gjøre mitt beste Skaffet meg Pinnacle Studio 12 istede jeg, siden jeg har litt erfaring med en eldre verson av dette. Men jeg kommer til å prøve å lære meg Vegas senere Endret 13. februar 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 vet du når prosjektet kommer på tv ? har lyst til å se det Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Legg in filmene som "du" får fra nrk her eller legg till link så haddet det også vært kult XD. Noen som vet når det kommer på tekno? Jeg tipper i mars siden GreenRay sier at han må være ferdig da Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 vet du når prosjektet kommer på tv ? har lyst til å se det Legg in filmene som "du" får fra nrk her eller legg till link så haddet det også vært kult XD. Noen som vet når det kommer på tekno? Jeg tipper i mars siden GreenRay sier at han må være ferdig da Innspillingen er i slutten av Mars, det er derfor jeg må være ferdig til da. Men sendingen blir sendt en gang i Mai, det er ikke satt noen dato ennå, men en gang i Mai! Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg har et forslag til av og på knapp. Hvis du er interessert. Endret 15. februar 2010 av XcZ Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har et forslag til av og på knapp. Hvis du er interessert. Jeg lytter Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 har et jeg og, pengebingen skal jo ha en kule på toppen ,ivertfall ifølge bladene, og presse den ned Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Regner med du skal fylle bingen full av penger? ;-) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Da får han jo ikke plass til datadelene..? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror du mente at hardware er penger Hansi. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Går nok for det samme :!: (avhengig av hvordan data deler han(Greenday) kjøper) Endret 16. februar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 har et jeg og, pengebingen skal jo ha en kule på toppen ,ivertfall ifølge bladene, og presse den ned Evt. kan den store sirkelen med dollartegn/KR i fronten være av/på -knappen. Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har et forslag til av og på knapp. Hvis du er interessert. Jeg lytter Jeg tenkte på det samme som kongekake. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, burde jo være en smal sak å få til egentlig. Bare lage den store sirkelen bevegelig inne i veggen og ha en fjærbelastet bryter bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå