Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Tøft prosjekt, gleder meg til å se hva du får til! :)

Kan gjøre mye ut av dette hvis du legger litt i det. :thumbup:

Hadde vært tøft om Skrue hang ut et lite vindu i toppen der, med muskedunderen sin.

Støtter denne. :p Evt. bare en figur som står på innsiden av vinduet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, skal bare si att jeg har kommet i kontakt med NRK, så jeg skal bli med i en sending der jeg skal vise frem prosjektet mitt å forklare litt  :thumbup: Så nå MÅ jeg bli ferdig med kassa til slutten av Mars  :!:

Ellers blir det sikkert en update til helga  ;)  

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Fanstastisk prosjekt!

Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset :p

jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv

Du kan jo lage camping vognen til B-Gjengen :ninja:

Lenke til kommentar
Fanstastisk prosjekt!

Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset :p

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv

Hehe  :!: Fint du (og dere andre) liker prosjektet  :thumbup:

Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker  :p

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar
Fanstastisk prosjekt!

Hehe :!: Fint du (og dere andre) liker prosjektet :thumbup:

Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker :p

Du burde bygge om et e-sata harddisk kabinett eller en miniserver om til en sånn liten hytte.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Fanstastisk prosjekt!

Hehe laugh.gif Fint du (og dere andre) liker prosjektet :thumbup:

Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker :p

Du burde bygge om et e-sata harddisk kabinett eller en miniserver om til en sånn liten hytte.

Dette blir isåfall etter jeg er ferdig med dette prosjektet :thumbup:

Where gets HK-brett?

Jeg kjøpte mitt på Netshop.no, det er laget av LianLi og har veldig god kvalitet ifølge meg :thumbup: Anbefales! LINK

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...