I.A.G. Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tøft prosjekt, gleder meg til å se hva du får til! Kan gjøre mye ut av dette hvis du legger litt i det. Hadde vært tøft om Skrue hang ut et lite vindu i toppen der, med muskedunderen sin. Støtter denne. Evt. bare en figur som står på innsiden av vinduet. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hei, skal bare si att jeg har kommet i kontakt med NRK, så jeg skal bli med i en sending der jeg skal vise frem prosjektet mitt å forklare litt Så nå MÅ jeg bli ferdig med kassa til slutten av Mars :!: Ellers blir det sikkert en update til helga Endret 9. februar 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 WOW! Skal du vise frem PC'en på NRK? I hvilken sammenheng er det da? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 WOW! Skal du vise frem PC'en på NRK? I hvilken sammenheng er det da? Skal vise den frem i et program som heter Tekno, går på NRK2. Tror sendingen skal bli sendt i Mai, hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig tøft Du burde sende ut sponsor brev, og nevne det der *Hint,hint* Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig tøft Du burde sende ut sponsor brev, og nevne det der *Hint,hint* Sitter å skriver nå Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sykt fett da, gratulerer. Du må si fra når det sendes da, må få med meg dette. ^^ Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer med sendetid! Det er et tødt konsept du har funnet og jeg gleder meg til å følge fremgangen din. Om du legger ut noen videosnutter av arbeidet skal ikke jeg klage Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 fy f hvor rått er det ikke at du får vise deg og kabinettet fram på tv. Grattis Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fanstastisk prosjekt! Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Du kan jo lage camping vognen til B-Gjengen Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Fanstastisk prosjekt! Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Du kan jo lage camping vognen til B-Gjengen Hehe :!: Fint du (og dere andre) liker prosjektet Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker Endret 10. februar 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
opticus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tøft at du kommer på tv med dette her da! Stå på! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Fanstastisk prosjekt! Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Du kan jo lage camping vognen til B-Gjengen Hehe :!: Fint du (og dere andre) liker prosjektet Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker Du burde bygge om et e-sata harddisk kabinett eller en miniserver om til en sånn liten hytte. Endret 11. februar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Fanstastisk prosjekt! Tøft at prosjektet skal vises på tv, her har du vertfall god grunn til å bil sponset Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor jævla kult prosjekt og når jeg fant det ble jeg rett og slett irritert på meg selv for ikke å ha kommet på et så genialt design selv Du kan jo lage camping vognen til B-Gjengen Hehe Fint du (og dere andre) liker prosjektet Angående campingvogna; jeg hadde faktisk tengt på å bygge et slags skur/liten hytte til B-Gjengen for ekstra plass til harddisker Du burde bygge om et e-sata harddisk kabinett eller en miniserver om til en sånn liten hytte. Dette blir isåfall etter jeg er ferdig med dette prosjektet Where gets HK-brett? Jeg kjøpte mitt på Netshop.no, det er laget av LianLi og har veldig god kvalitet ifølge meg Anbefales! LINK Endret 21. februar 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Er det noen her som har tips til et videoredigeringsprogram som støtter HD? Helst gratis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sony vegas ... nei.. hmm.. På en måte gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå