Mr. A Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ble bra såvidt man kan se på bildene. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Ble bra såvidt man kan se på bildene. bra du synes det da det som jeg er litt usikker på om jeg virkelig skal endre på er festingen av viftene under... jeg fant ikke skruene som skulle brukes, så jeg limte dem fast med smeltelim. egentlig funket det ganske bra Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Stilig kabinett. Grattis med at du gikk vidre til fylkesfinalen i Trondheim. Da blir det vel hotellopphold og alt dekket Burde blitt sponset av Onkel Skrue! Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 gratuler med plass i ukm Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Grattis. Tøft at du får så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Stilig kabinett. Grattis med at du gikk vidre til fylkesfinalen i Trondheim. Da blir det vel hotellopphold og alt dekket Burde blitt sponset av Onkel Skrue! Takk blir vel ikke noe hotellopphold på meg, siden jeg bor 20min fra Trondheim... Men får vel ta en telefon til Skrue, tviler litt på att jeg får så mye gryn av han. Blir vell heller slik att han krever penger av meg siden jeg "kopierte" designet hannes gratuler med plass i ukm Grattis. Tøft at du får så mye oppmerksomhet. gratulerer Takk for alle gratulasjonene Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er veldig usikker på defekte deler altså, når jeg så posten din i workloggen tenkte jeg først defekt strømkabel, men er usikker. Kan jo hende du var maks uheldig og mottok en defekt brenner? Prøv enda en, er vel det eneste jeg kan hjelpe med :/ Lykke til! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Er veldig usikker på defekte deler altså, når jeg så posten din i workloggen tenkte jeg først defekt strømkabel, men er usikker. Kan jo hende du var maks uheldig og mottok en defekt brenner? Prøv enda en, er vel det eneste jeg kan hjelpe med :/ Lykke til! Bruker en gammel DVD brenner nå, med IDE kabel den funker Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bruker en gammel DVD brenner nå, med IDE kabel den funker Hahahaha :!: Den er jo rimelig kjip da Men funker det, så funker det antar jeg Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Bruker en gammel DVD brenner nå, med IDE kabel den funker Hahahaha Den er jo rimelig kjip da Men funker det, så funker det antar jeg litt kjipt ja, men siden jeg nesten aldri bruke DVD brenneren på denne PCn så har det ikke så mye å si om det er en treg IDE brenner, eneste minuset er den feite stygge kablen Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva er galt med IDE-brenner? Min er i full drift enda. Det finnes dog mange snedige løsninger for å gjøre IDE-kabler estetisk riktige, f.eks. denne eller denne. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bruker bare ide kabler til kabelordning jeg Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det fungerer å "binde" andre ledninger med en IDE kabel Gjorde det på brodern's maskin, og det så faktisk litt stilig ut Men selvfølgelig, å kunne gjemme en SATA kabel har mye å si på utseende Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har lest hele workloggen og syns den ble enda bedre med gult dollartegn Gratulerer så mye med plass i fylkesfinalen Håper du vinner Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 Kom hjem fra fylkefinale idag, ble dessverre ikke kvalifisert til landsfinalen. Det var en steinhard konkurranse, det var bare 4 av 80 kunstverk som gikk videre, og det var skinnsykt mye bra kunst der! Slenger ut noen bilder i morgen, er så utrolig trøtt nå blir fort litt lite søvn på slike arrangementer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå