Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble bra såvidt man kan se på bildene.

bra du synes det da thumbup.gif det som jeg er litt usikker på om jeg virkelig skal endre på er festingen av viftene under... jeg fant ikke skruene som skulle brukes, så jeg limte dem fast med smeltelim. egentlig funket det ganske bra whistle.gif

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Stilig kabinett.

Grattis med at du gikk vidre til fylkesfinalen i Trondheim.

Da blir det vel hotellopphold og alt dekket :fun:

Burde blitt sponset av Onkel Skrue! :lol:

Takk happy.gif blir vel ikke noe hotellopphold på meg, siden jeg bor 20min fra Trondheim...

Men får vel ta en telefon til Skrue, tviler litt på att jeg får så mye gryn av han. Blir vell heller slik att han krever penger av meg siden jeg "kopierte" designet hannes tongue.gif

gratuler med plass i ukm

Grattis. Tøft at du får så mye oppmerksomhet.

gratulerer :)

Takk for alle gratulasjonene new_woot.gif

Lenke til kommentar

Er veldig usikker på defekte deler altså, når jeg så posten din i workloggen tenkte jeg først defekt strømkabel, men er usikker.

Kan jo hende du var maks uheldig og mottok en defekt brenner? :) Prøv enda en, er vel det eneste jeg kan hjelpe med :/

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Er veldig usikker på defekte deler altså, når jeg så posten din i workloggen tenkte jeg først defekt strømkabel, men er usikker.

Kan jo hende du var maks uheldig og mottok en defekt brenner? :) Prøv enda en, er vel det eneste jeg kan hjelpe med :/

Lykke til! :)

Bruker en gammel DVD brenner nå, med IDE kabel ph34r.gif den funker

Lenke til kommentar

Bruker en gammel DVD brenner nå, med IDE kabel ph34r.gif den funker

Hahahaha laugh.gif Den er jo rimelig kjip da ;) Men funker det, så funker det antar jeg :)

litt kjipt ja, men siden jeg nesten aldri bruke DVD brenneren på denne PCn så har det ikke så mye å si om det er en treg IDE brenner, eneste minuset er den feite stygge kablen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kom hjem fra fylkefinale idag, ble dessverre ikke kvalifisert til landsfinalen. Det var en steinhard konkurranse, det var bare 4 av 80 kunstverk som gikk videre, og det var skinnsykt mye bra kunst der!

Slenger ut noen bilder i morgen, er så utrolig trøtt nå laugh.gif blir fort litt lite søvn på slike arrangementer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...