Meh. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Om du ikke har moddet den har du vel fortsatt garanti, eller? Vis jeg må ha kvittering, så nei... for jeg er var så "smart" å kastet den Kjøpte du den på nettet? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Om du ikke har moddet den har du vel fortsatt garanti, eller? Vis jeg må ha kvittering, så nei... for jeg er var så "smart" å kastet den Kjøpte du den på nettet? nei, Datakjeden i Trondheim (tiller) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Om du vet når det var (dato og ca klokkeslett) kan du jo ta en tur innom og snakke med dem. Forrige gang jeg var der var personene bak kassa veldig hyggelige, så om det ikke er for lenge siden har du jo fortsatt en liten sjanse på å få den erstattet Endret 22. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Prøv å oppgradere firmware på den. Gå inn på hjemmesiden til produsenten og sjekk om du finner noe. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det bruker å være et lite hull framme som er noe sånn nød greier hvis du har glemt noe inni og ikke har strøm på den, stikk noe tynt inn der å press til luka åpner seg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror flua ble lurt og trodde det var gullmynter inni pengebingen! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg tror flua ble lurt og trodde det var gullmynter inni pengebingen! haha men den fant bare støv... skulle egentlig ha vært GULLstøv Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 NÅ(!) står kabinettet i "snekkerbua" klar til å pusses ned og males på nytt samt få et gult dollartegn! Det eneste som mangler nå er motivasjon og tid Er i planleggingsfasen til et nytt prosjekt også, det kommer til å bli starten av en rekke andre PCkasser (så lenge jeg har tid, plass og penger nokk til å drive med casebuilding) KAbinettet skal bygges i mdf, og ha en del smarte kjøleløsninger og litt spesiell plassering av DVD... (og det er bare NOE av det du kommer til å få se ) 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nice, gleder meg til å så hvor fint du får det. Kan sende litt av min motivasjon siden jeg ikke får brukt den enda Endret 6. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, takk for motivasjon Jeg vurderer faktisk å ta en tur ut å pusse litt idag kommer kanskje en update i kveld (skal ikke love for mye, men skal prøve) Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) DER! endelig Nå har jeg endelig samlet opp litt motivasjon til å starte på igjen Link Endret 5. september 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nei så tøft. Da må jo jeg bare sette meg i lesingen jeg da. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ikke mye som har skjedd siden sist, men jeg har sparklet endel OG jeg har startet på ett nytt langtids prosjekt, kommer med mer info om dette senere! Endret 19. september 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvordan går det med pengebingen ? Langtidsprosjekt ?, høres spennende ut. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Pengebingen har stått i snekkerbua en stund nå... begynner å bli på tide å gjøre den ferdig skal se om jeg har igjen noe maling idag, ellers så får jeg vell ta meg en tur til sentrum for å handle. Mangler å male den, sette på av/på bryter etc og skaffe hardware Tidsfristen er i slutten av Januar/starten av februar Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Tror du burde grunnet først ja, men med mange nok lag ser det vel fint ut til slutt. Og ikke bli fornærmet eller noe, men jeg fikk spasmer av avataren din, så tok meg firheten til å lage to nye til deg jeg, hvis du vil ha. Endret 14. januar 2011 av KongKake 2 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Tror du burde grunnet først ja, men med mange nok lag ser det vel fint ut til slutt. Og ikke bli fornærmet eller noe, men jeg fikk spasmer av avataren din, så tok meg firheten til å lage to nye til deg jeg, hvis du vil ha. Takk for å fikse avataren min! den ble litt halvferdig kommer til å bruke en av de som du lagde nå, takk BTW: har nettopp lakket ferdig dollartegnet, ble faktisk ganske bra etter 4 lag Nå skal jeg snart rigge meg klar til å starte på malingen! edit: hvilket program lagde du avataren i? Endret 14. januar 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Lagde avataren ved hjelp av Paint og Photofiltre. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ny update på plass Stort sett ferdig EDIT! der ble den utsatt igjen! svært så godt forumet liker å slette innleggene mine når jeg skal publisere dem da! Endret 17. januar 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Ny update på plass Stort sett ferdig EDIT! der ble den utsatt igjen! svært så godt forumet liker å slette innleggene mine når jeg skal publisere dem da! der var den på plass Update 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå