Gå til innhold

Kommentartråd:PengebingePC (Vist på NRK2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du vet når det var (dato og ca klokkeslett) kan du jo ta en tur innom og snakke med dem. Forrige gang jeg var der var personene bak kassa veldig hyggelige, så om det ikke er for lenge siden har du jo fortsatt en liten sjanse på å få den erstattet ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

NÅ(!) står kabinettet i "snekkerbua" klar til å pusses ned og males på nytt :new_woot: samt få et gult dollartegn!

Det eneste som mangler nå er motivasjon og tid :hrm: Er i planleggingsfasen til et nytt prosjekt også, det kommer til å bli starten av en rekke andre PCkasser (så lenge jeg har tid, plass og penger nokk til å drive med casebuilding)

KAbinettet skal bygges i mdf, og ha en del smarte kjøleløsninger og litt spesiell plassering av DVD... (og det er bare NOE av det du kommer til å få se :D)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Pengebingen har stått i snekkerbua en stund nå... begynner å bli på tide å gjøre den ferdig thumbup.gif skal se om jeg har igjen noe maling idag, ellers så får jeg vell ta meg en tur til sentrum for å handle.

Mangler å male den, sette på av/på bryter etc og skaffe hardware

Tidsfristen er i slutten av Januar/starten av februar wink.gif

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror du burde grunnet først ja, men med mange nok lag ser det vel fint ut til slutt. :p

Og ikke bli fornærmet eller noe, men jeg fikk spasmer av avataren din, så tok meg firheten til å lage to nye til deg jeg, hvis du vil ha. :tease:

post-103196-0-71641100-1295010522_thumb.png post-103196-0-29593500-1295010523_thumb.png

Endret av KongKake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du burde grunnet først ja, men med mange nok lag ser det vel fint ut til slutt. :p

Og ikke bli fornærmet eller noe, men jeg fikk spasmer av avataren din, så tok meg firheten til å lage to nye til deg jeg, hvis du vil ha. :tease:

post-103196-0-71641100-1295010522_thumb.png post-103196-0-29593500-1295010523_thumb.png

Takk for å fikse avataren min! den ble litt halvferdig innocent.gif kommer til å bruke en av de som du lagde nå, takk thumbup.gif

BTW: har nettopp lakket ferdig dollartegnet, ble faktisk ganske bra thumbup.gif etter 4 lag

Nå skal jeg snart rigge meg klar til å starte på malingen!

edit: hvilket program lagde du avataren i?

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...