JULINGiKAKE Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Endret 1. oktober 2009 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ehm. du har lagt ut filmen litt feil. du må gjøre ["youtube"] (så alt som kommer etter =) ["/youtube] Men uten gåsetegnene. edit. Ja, for all del edit posten akkurat i det jeg poster Forøvrig kan jeg bare si stakkars jente hu blei nok skremt Endret 1. oktober 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Haha, did not see that coming Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 JESUS KRISTUS! JEG HAR IKKE SETT DEN FILMEN/SNUTTEN FØR!!! Sarkasme... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, morsom! Jeg hadde heller ikke sett den før, Toast. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 JESUS KRISTUS! JEG HAR IKKE SETT DEN FILMEN/SNUTTEN FØR!!!Sarkasme... Det er 179000 registrerte medlemmer på forumet. Ikke alle av disse bruker 1337 timer foran youtube og pløyer over alt som er morsomt. Klippet er ment til de som ikke har sett det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå