Rudde Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Heisann, flere som har problemer med å innstalere Crysis i Windows 7 x64??? :/ Jeg får disse 2 feilmeldingene og aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg har prøvd Crysis.msi og setup.exe og autorun har kjørt dem som administrator og peøvd å kjøre dem som Windows Vista SP2 men ingen fremgang. BTW, det er fra CD!! OMG! Får ikke innstalert CoD4 heller o_0 Endret 2. oktober 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hmm jeg kjører Crysis på min W7 64 bit helt feilfritt. Har dog ikke prøvd fra cd. Gikk rett til en nettside som ligner altfor mye på avataren min, og der var det bare og trykke på noe torrent last ned greier så gikk resten av seg selv. Virkelig og anbefale og prøve om du ikke får det til med orginal CD. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg spiller crysis på windows 7 x64 og det er med installasjon fra CD. Kjører nesten feilfritt, får noen random driverkræsj innimellom som jeg ikke har funnet ut av. Så ingen løsning på ditt problem fra meg, men da vet du hvertfall at det skal gå an. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg prøvde å pakke ut CD'en til desktop og teste derifra. Da fikk jeg denne Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 jeg har også sånn problem med crysis nå. jeg tror cd'n er blitt fucka da er det bare å laste ned fra nette og bruke cd-key'n din Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) jeg har også sånn problem med crysis nå. jeg tror cd'n er blitt fucka da er det bare å laste ned fra nette og bruke cd-key'n din Jeg skal nedgradere til vista igjen for å teste :/ Jeg testet å innstalerer med en backup jeg tok av CD'en når jeg hadde kjøpt spillet, det funket heller ikke. Endret 2. oktober 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 det er fucked up greier Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er slike ting jeg gruer meg til når jeg bytter til Windows 7 med en helt ny gaming-pc. Utrolig surt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 1. Vista, ALt funker fint. 2. W7, Kan ikke innstalere spillene som er nevnt. 3. Vista, Kan innstalere og spille spill men ikke noen patcher -.-' 4. W7, Alt funker fint Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har nettopp installert Win 7 Home Premium 64 bit og Crysis virket glimrende. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Når jeg innstallerer dukker denne opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå