gshock Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 noen som har en ide ? har ikke "forsket" på lydkort på en stund men : har et onbard lydkort nå (asus m2n-sli deluxe hovedkort) heter vel analog devices HD soundmax eller noe. er det noe poeng i å sette inn et SB live! eller et SB audigy value kort? lyden er også sinnsykt høy når jeg bruker Headset, må liksom slå ned lyden i spill osv. noen tips ? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) For høy lyd kan du sikkert stille på i enten kontrollpanelet eller i medfølgende driver til headset. Men angående dedikert lydkort, så så vidt eg vet er det ganske greit med integrerte lydkort nå om dagen. Men er du veldig musikk interessert som bare hører på .FLAC og er veldig kresent, så blir jo saken noe annerledes. Endret 2. oktober 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
gshock Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 ja lyden har jeg skrudd helt ned i kontroll panel også. master står på 4% og wave på 10% eller noe. enda så er det nesten for høyt med headsett på. sprøtt. Lenke til kommentar
SamSontie Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har akkurat oppgradert og kastet ut mitt gamle SB Audigy. Det skal med sikkerhet tilbake igjen, etter test uten. Det er store forskjeller, selv med mitt gamle Audigy 2. Endret 3. oktober 2009 av SamSontie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå