pleysteysjn Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heisann, lurte på om dere kunne hjelpe meg littegrann.. Var på gamestop forleden dag og fant Star Wars Battlefront 2 til en billig penge, "dette er da bra tidsfordriv." tenkte jeg, og kjøpte det. Det gikk helt greit å innstallere og spille det, men etter det så er det ikke alltid at spillet starter opp. Faktisk bare fått det til å funke én gang etter første spillerunde. Når jeg har satt i CDen så dukker den ikke opp i "min datamaskin" heller. Noen som kan tenke seg hvorfor PCen ikke alltid merker CDen? Bruker en HP laptop, hvis det har noe å si. På forhånd takk Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 hadde et lignenede problem på min stasjonære, hvor den ikke ville lese cdn. Det som jeg fant ut var beste løsning var: å ta inn en annen cd først, ta den ut, men la "armen/platen/sporet" som du legger cdn på være ute en stund... putta så spillet i og kjørte... (ikke altid det vistes i min datamaskin, men jeg kunne trykke høyremuseknapp å velge åpne på cd iconet. tobbeltklikket bare så på run.exe, og jeg var igang) hvis ikke det hjelper er det ikke mer hjelp fra meg å få :!: Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hadde samme problem selv, og løste det med å kun sette inn en CD av gangen -_- Tviler nå på at det er problemet ditt, da Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan også være problemer med kopibeskyttelsen og drevet ditt. I og med at du har original spillet så kan du jo prøve å bruke en no-cd patch. Du kan finne en slik en på www.gamecopyworld.com , men husk å sjekke alltid med antivirus. Lenke til kommentar
SpillMeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spillet er vel for Dritt antar jeg. prøvde det i sånn 2sec. errrh nei.... ESC! Liker du sånne spill prøv i værtfall spill fra vår tidsalder. dette er fra steinaldern ;P, desverre har jeg ingen ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå