moccamonii Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Et av utdanningsvalgene mine er psykolog, noe jeg lenge har hatt lyst til. Men har hørt at det er mange forskjellige utdanningsveier. Så jeg lurte på hvilken vei du vet om? Takknemlig for alle som svarer :-) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er vel strengt tatt eneste: UiO NTNU UiB Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tusen hjertlig takk til deg, Runesole! Var veldig nyttig informasjon:-) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er vel strengt tatt eneste:UiO NTNU UiB Du glemte UIT Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 I Norge er dette de eneste. Det er mulig å ta de første årene i Danmark og bygge på til profesjon i Norge. Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 I Norge er dette de eneste. Det er mulig å ta de første årene i Danmark og bygge på til profesjon i Norge. Danmark ble litt for drøyt når jeg egentlig mener at Oslo er litt langt:p Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du glemte UiT Ja, ser det nå. Uansett er dette 5 år etter fullført årskurs... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 de tilbyr årsstudium også. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du blir ikke psykolog av å ta et årsstudium vettu'' Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei? Men ved UiT blir du psykolog ved å ta årsstudium + 5-årig profesjonsstudium (jeg har linket til begge). Dette er samme måte som det gjøres ved NTNU og UiB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå