GLN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Bruker: Pirja Brennvidde: 28mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon 30D, Canon 450D og 28mm f2.8 Tilleggsutfordringer: Tilleggsutfordringen min blir å i det hele tatt å levere bilder. Har hatt et travelt 1/2 år nå, og fotokamera har på en måte blitt satt til side. Bruker oktoberfesten som en motivator til å begynne å fotografere litt igjen. Endret 1. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Da var jeg igang. Ble tatt på fototuren idag, når jeg skulle ta bilde til storm.no's værkonkurranse som jeg ikke vant... 4. oktober Høsten kommer: To ander versjoner. Hvilket av disse tre ble best? Endret 14. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes den du selv valgte ble klart best Fint at fargen repeteres slik at bladene danner illusjonen av en pil mot venstre. Fin start! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Liker kontrasten mellom bladet og de harde brostenene - liker første best. Men - bildet er litt stort - skal være maks 1280 på lengste side.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Ups. Glemte det av. Fikses imorgen. Takk for tilbakemeldingene! Endret 3. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da var det tid for et nytt bidrag. La ikke så mye sjel i det. Fikk bare lyst til å ta noen bilder inne. Satser på bedre vær ute imorgen. 8. oktober Innekos: Endret 14. oktober 2009 av Pirja Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Bildet er tatt og redigert igår 13.okt. Men har ikke hatt tid til å legge det ut før nå. Har også fikset riktig størrelse på første bilde. 13. oktober Sommer i oktober: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå