Christopher Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei Jeg trenger å lage en LPT1 port på en pc som IKKE har noen PCI eller ISA porter ledige (pc'en har ingen LPT porter). Spørsmålet er hva jeg kan gjøre for å lage dette når jeg kun har tillgang til: COM og USB port? PC'en er forresten av denne typen: Shuttle SB51G! Takker for alle svar, er det noe på clas-ohlson som kan lage en løsning? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kjøp en sånn du. Hvis du ser øverst på midten bak på kabinettet ditt, vil du se at det finnes en utgang for denne. - gordito Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Så sleipt av Shuttle å ikke sende med en sånn en Selger de den på komplett i oslo? hvis ikke er det evt. andre løsninger jeg kan bruke? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 De har den sikkert på komplett i oslo (Er jo bare å ringe å spørre). Ellers kan du sikkert bruke denne, men prisen var ganske stiv. Finnes kanskje billigere løsninger, bare let litt rundt. - gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå