Gå til innhold

Hjelp til kjøp av billige, gode øreplugger

Hoffah

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kløpe meg et par billige øreplugger, som supplement til mine sennheiser px100, som jeg er fornøyd med. Trenger de til trening men liker at jeg hører dem jeg snakker med mens jeg har de i ørene. Maks pris 400,-

Er ikke veldig kresen på lyden, men det børe vær brukbar lyd, omtrent på nivå med sennheiser px100 og koss porta pro!

Takk for all hjelp :cool:

Endret av Hoffah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sennheiser CX300 eller CX300 II burde nok egne seg godt ;) Det eneste problemet kan være å snakke med andre mens du har begge proppene i ørene, men man kan jo alltids ta ut en propp.

EDIT: Om du ikke vil ha propper som isolerer for mye mot lyd utenfra, tror jeg kanskje AKG K 317 kan være et godt alternativ.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jepp.

CX300 finner du til en billig pris på f.eks. ebay eller amazon. Vet ikke helt hvordan det er med frakt fra amazon til norge siden jeg bor i statene nå, så jeg trenger ikke tenke på å komme over 200kr. Men når jeg bodde hjemme så bestilte jeg hvertfall sennheiser CX300 fra ebay uten å betale moms. De bør ligge på ca 25-27 USD.

EDIT: Glemte å si at jeg har hatt to par med slike earbuds og har vært virkelig fornøyde med begge to. Den har et svakt punkt i kontakten, men klarer du å få tak i pluggene til under 200 kroner så er det ok.

EDIT2: Beklager BUMP, så ikke hvor gammel denne tråden var.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil TRO det er fake ja. Prisen på de genuine pluggene ligger (eller dvs. lå på når jeg kjøpte de) på rundt 25-27USD. Du ser sikkert mange i det pris-segmentet. De er ekte ;)

Ellers så finner du de på amazon:

http://www.amazon.com/Sennheiser-CX300-B-E...5607&sr=8-1

Der er de billigere, men husk at du må betale frakt. Jeg vet ikke hvor du bor. Selv bor jeg i statene og her koster frakten ca 3-5USD avhengig av vekt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å starte en ny tråd, men siden denne var i samme gate spør jeg bare her:

Jeg er på utkikk etter et par nye øreplugger. Jeg synes ofte at i det jeg setter de inn så isolerer de godt lyden utenfra, men etter noen minutter så virker de som om de sklir litt ut og jeg må enten justere de til eller skru opp lyden for å blokkere lyden. Det samme har skjedd med de 4 siste settene jeg har hatt. Er det en sammenheng med god passform/at de holder seg i øret og høyere pris eller har jeg litt sære ører (jeg har prøvd flere av de "hettene" som følger med uten at det hjalp)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...