arsvollen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei har merket noen problemer med grafikken når jeg spiller, fikk nytt skjermkort for ikke så lenge siden XFX radeon hd 4870 1GB GDDR5. noen som vet hva dette skylles? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva det skylles vet jeg ikke, for jeg har ikke skyllet igjennom noen grafikk før men vil anta du trenger vannkjøling for å få skylling i skjermkortet... Uansett, hva dette SKYLDES er vell mer dårlig driver eller dårlig taktikk fra NV sin side. Hvilket spill er det forresten? Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 assassin's creed, har merket det samme med andre spill også. Mulig det er skjermen problemet ligger i? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje kortet ditt blir for varmt? Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kanskje kortet ditt blir for varmt? nja kanskje det, er nok rundt 70 grader når jeg spiller, mye eller? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 70 grader er ikke mye. god margin på den fronten. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du satt på manuell viftestyring i Catalyst Control Center eller står den på auto? Selv har jeg min på 30%, hvis jeg har på auto kommer det noen ganger slike ting som du har. Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du satt på manuell viftestyring i Catalyst Control Center eller står den på auto? Selv har jeg min på 30%, hvis jeg har på auto kommer det noen ganger slike ting som du har. hmm, har den på auto, skal prøve å ta den på 30% se hva som skjer. Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 nei det kom fremdeles Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 og du har ikke clocket noe? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Slett drivere og legg inn på nytt, sett vifte til 30-40%, fjern eventuell overclock Endret 4. oktober 2009 av Vizla Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har innstallert drivere på ny, tatt manuell vifte på og ingen clock. hjalp ikke Endret 4. oktober 2009 av arsvollen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 last ned driver cleaner pro 1.5 (gratis) og bruk det i safe-mode. Fjern alt som har med ati å gjøre og kanskje nvidia (om du hadde nvidia før.) Deretter starter du på nytt å installerer den nye driveren på vanlig måte. Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 last ned driver cleaner pro 1.5 (gratis) og bruk det i safe-mode. Fjern alt som har med ati å gjøre og kanskje nvidia (om du hadde nvidia før.) Deretter starter du på nytt å installerer den nye driveren på vanlig måte. har prøvd det, bare med et annet program Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det nok desverre minne på GFX som er defekt, RMA hvis du enda ikke har en løsning på det Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det nok desverre minne på GFX som er defekt, RMA hvis du enda ikke har en løsning på det ja får nesten det. får også den "vpu recover has reset your graphics accelerator" meldingen, noe som nesten ingen klarer å få vekk, sko aldri kjøpt ati, jævla drit Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må nok sprekke den boblen din, Nvidia har vært vesentlig værre på RMA's Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Må nok sprekke den boblen din, Nvidia har vært vesentlig værre på RMA's ja kan godt være det, har bare aldri selv hatt et ENESTE problem me nvidia, typisk mitt første ati kort bare lager problemer Lenke til kommentar
arsvollen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Mulig det kanskje er strømforsyningen som ikke gir ut nok, kortet er 450W minimum og jeg har en 560W PSU, men har lest noe om at ampen og sånt kan variere og gi dårligere resultat selv om Watten er høy, noen som kan noe med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå