madzzern Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 er for eksempel pes10 best på pc eller Playstation 3?? Lenke til kommentar
Burke Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 nå har ikke jeg spilt noe særlig fotballspill, men trur at antageligvis det vil være lettere ved en ps3 kontroller i og med at den har en joystick, i forhold til et tastatur(selv om jeg ikke veit hva man styrer med på pc da). Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 det er jo også mulig å kjøpe kontroller til pcen: http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?templa...;title=GameTech PC Pad Dual shock USB 2-pack men mener selv at det er bedre å spille på ps3, enn på pc Lenke til kommentar
JohnWayne Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Blir vel kanskje litt på siden, men det virker som PES og i alle fall FIFA blir laget mot konsoll. F.eks på PES 2010 demo'en, må man selv finne ut hvilken tast som tilsier "Y" og "X". Ville tro at siden spillene blir laget på konsollens premisser så vil det også være "bedre" på konsoll. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PS3 helt klart. For meg ville valgene vært FIFA 10 på PS3 og PES 10 på PC. FIFA er så grusomt dårlig på PC, synes igrunn PES 10 er morsomt på PC uten kontroll også. Lenke til kommentar
JohnWayne Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PS3 helt klart. For meg ville valgene vært FIFA 10 på PS3 og PES 10 på PC. FIFA er så grusomt dårlig på PC, synes igrunn PES 10 er morsomt på PC uten kontroll også. PES 10 på Pc, ser i alle fall bedre ut enn Fifa 10 på Pc. Litt uvant var det med PES (merkelig farge på dommeren på demoen, det så ut som keeperen som var på bærtur), får prøve mer når fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå