Velociraptor Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei ! Jeg skal til å installere Windows 7 på pcen min via cd-rom, jeg trykker og får opp hvor jeg velger boot device og jeg velger cr-rom og trykker enter, så kommer det en svar skjerm opp hvor det står "Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key" Jeg hører en masse lyder ifra cd-rommen, men ingen ting skjer .. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har du testet platen på en annen maskin. Du har vel brent iso filen som image, og ikke brent selve iso filen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har du testet platen på en annen maskin. Du har vel brent iso filen som image, og ikke brent selve iso filen. Kompis av meg brukte den for noen dager siden uten problem Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Platen missliker vel deg og pcen din og vil ikke ha noe med deg og gjøre Neida men hvem brente den? Prøv å brenn en ny kopi. Hadde det samme problemet selv for lenge siden når XP var det siste. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Platen missliker vel deg og pcen din og vil ikke ha noe med deg og gjøre Neida men hvem brente den? Prøv å brenn en ny kopi. Hadde det samme problemet selv for lenge siden når XP var det siste. Har fikset en ny plate imorgen. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ellers kan du jo lage en bootbar usbpenn. Så slipper du å få problem med riper i platen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå