Gå til innhold

vgs2. Nye klasser igjen?

amll

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte på vgs1 denne høsten, og lærerne har allerede begynt å snakke om hva vi kan velge til neste år (realfag, økonomi, språk..).

Denne høsten kom vi i en klasse, men hva om halve klassen velger realfag og resten økonomi eller språk til neste år, hvordan blir det med nye klasser, da?

Kan det være slik at de som skal ha realfag fra A og B klassen kommer i sammen, og C og D, osv? Eller blir alle klassene blandet som A og G, eller noen fra B, E og H for eksempel?

Håper noen vet? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir en blanding av alle klasser. De trenger at klassene går opp på timeplanen så selv om flere i klassen din velger noen av de samme fagene som deg neste år er det ikke sikkert du kommer i samme klasse som dem.

Du vil likevel ha fellesfagene med din nåværende klasse; norsk, gym, historie

Endret av Zlash92
Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke nødvendigvis er sikkert. Det kan så vidt jeg har hørt være omrokeringer på klassene fra VG1 til VG2.

Så det kan være at jeg kommer i en HELT ny klasse igjen?

Lenke til kommentar

det er sånn vi har det må min skole. bare at her så er noen klasser slått ilag. er ca 300 å nokka elever her.

hovedklassene A og B er hver for seg. mens i A klassen er også kunst å handvwerkslinja eller ka den no heite og i B er også skiklassen eller idrettslinjen.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...