amll Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg begynte på vgs1 denne høsten, og lærerne har allerede begynt å snakke om hva vi kan velge til neste år (realfag, økonomi, språk..). Denne høsten kom vi i en klasse, men hva om halve klassen velger realfag og resten økonomi eller språk til neste år, hvordan blir det med nye klasser, da? Kan det være slik at de som skal ha realfag fra A og B klassen kommer i sammen, og C og D, osv? Eller blir alle klassene blandet som A og G, eller noen fra B, E og H for eksempel? Håper noen vet? ^^ Lenke til kommentar
Zlash92 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det blir en blanding av alle klasser. De trenger at klassene går opp på timeplanen så selv om flere i klassen din velger noen av de samme fagene som deg neste år er det ikke sikkert du kommer i samme klasse som dem. Du vil likevel ha fellesfagene med din nåværende klasse; norsk, gym, historie Endret 1. oktober 2009 av Zlash92 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du vil likevel ha fellesfagene med din nåværende klasse; norsk, gym, historie Det tror jeg ikke nødvendigvis er sikkert. Det kan så vidt jeg har hørt være omrokeringer på klassene fra VG1 til VG2. Lenke til kommentar
amll Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du vil likevel ha fellesfagene med din nåværende klasse; norsk, gym, historie Det tror jeg ikke nødvendigvis er sikkert. Det kan så vidt jeg har hørt være omrokeringer på klassene fra VG1 til VG2. Så det kan være at jeg kommer i en HELT ny klasse igjen? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Går du på en liten eller stor skole? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vanligvis vil selve klassen være den samme. Kanskje noen blir byttet fra og til, men de fleste blir i samme klasse. Lenke til kommentar
amll Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Går du på en liten eller stor skole? Jeg går på en ganske stor skole med ca 2000 elever, tror jeg.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Du vil likevel ha fellesfagene med din nåværende klasse; norsk, gym, historie det er sånn vi har det må min skole. bare at her så er noen klasser slått ilag. er ca 300 å nokka elever her. hovedklassene A og B er hver for seg. mens i A klassen er også kunst å handvwerkslinja eller ka den no heite og i B er også skiklassen eller idrettslinjen. Endret 10. oktober 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå