Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil det skal være slutt...eller?


Gjest Guest_Forvirra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Forvirra_*

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det.

 

Fikk vite i dag at ei jente som går i klassen til exen sier de har vært på date. Og så på facebooken hans at hun sendte blunkesmileys og sa at "blir du med på å møtes for film eller is eller noe i morgen?"

 

Jeg sletta ham fra facebook, msn, untagga alle bilder av meg og sendte ham en sms der jeg skrev at han i det minste kunne ha advart meg istedet for å la meg gå på gress.

 

Null svar som vanlig.

 

I dag har jeg grått som en unge, håper det er bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_j_*

det ordner seg. lover.

 

men ikke send han flere meld, du mater bare egoet hans. det gjør vondt verre.

 

hmm, litt slemt, men hvis du tenker over hvordan det føles inni deg når du fikk vite han var på date...

 

hvordan tror du han føler det når han hører du har datet en kjekk hunk fra jobben? gjør det samme mot han.

 

han høres uansett umoden ut. du fortjener så mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Ingen flere meldinger, ingen flere mailer.

 

Jeg takler ikke dette, jeg trodde det skulle ta mer enn noen uker for å komme over et 3 år langt forhold. Men tydeligvis ikke.

 

Men nå er det iallefall slutt på å håpe, slutt på å ha sex med exen og slutt på å tro at det ordner seg.

 

Jeg trodde bare ikke at han kom til å ha min stemor på vennelista si, mine venner og masse bilder av oss sammen på facebook mens han puler rundt på ei anna ei.

 

Faen jeg er så sint. Og så jævlig lei meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Ja, skal gjøre det. Har sletta ham, bilder av han jeg har på profilen min, og bedt han slette alt av meg.

 

Jeg vet jo ikke om han er interessert i henne, men da jeg var på besøk så jeg han fikk sms av henne. Han skjulte det ikke akkurat så bra heller, som om han ville jeg skulle se det.

 

Søkte henne opp på facebook og hun ser pen ut. Kan jo være hun er interessert i ham men han ikke er det i henne. Jeg har jo fått endel flørtende sms'er selv uten at jeg har vært interessert.

 

Men jeg velger å tro det verste, så kommer jeg meg videre.

 

Faen faen faen. Jeg hater livet mitt akkurat nå. Faen meg ingenting som går min vei.

Lenke til kommentar
Gjest hu derre igjen (ts)

Ja, da har det skjedd ting.

 

Jeg har kanskje vært LITT masete på e-mailer, men han kunne jo bare ha filtrert meg bort.

 

I dag, etter å ha sendt et bilde med "I love you" på av meg selv (jeg vet, jeg vet) , fikk jeg svar. Halleluja. Han sa at vi kunne møtes neste gang han var her og ta en kaffe og snakke om alt sammen.

 

Men nå skal jeg plage dere litt mer. Hva betyr det'a? Kommer han til å si "døh, detta gåkke" eller "jeg har ny dame"?

 

Jeg var glad først, nå er jeg bare nervøs. Er redd for at han skal si "screw you" og stikke av med pengboka mi.

 

Men i det minste får jeg svar på det jeg lurer på da...

 

Men hva tror dere?

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør du det?

 

Tror du han forandrer seg? Tror du "neste gang" blir ennå bedre enn den forrige?

Og hvorfor skal han stikke av med lommeboka di?

 

Det er uansett greit at han kommer på besøk og at han sa dere skulle snakke. Kanskje får du svar på et par av spørsmålene dine, og det føles sikkert fint.

 

Er vanskelig å si hva han vil. Kanskje han bare vil "knagge" deg? Kanskje han faktisk vil prate om det som har skjedd?

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som TS er en aldri så liten masochist her som liker selvplaging.

Du må gi slipp på typen, la han leve sitt eget liv, det virker i hvertfall som det er over for godt og at du til stadighet gir han oppmerksomhet hjelper ikke.

Glem han og kutt all kontakt, det verste som skjer nå er at du fortsatt virker interresert og han holder deg på gress, det forlenger bare smerten.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Uff, nei glem det.

 

Dere har sikkert rett. Jeg har håp for ingenting. Bare burde tenke det verste hele tiden og aldri tro det kan gå. Aldri gi noe man tror på en sjanse.

 

:(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Joda, men jeg vil se hvordan han er. Jeg vil ha en avslutning. Siden han har ignorert meg trenger jeg å være overpå igjen.

 

Så når vi møtes skal jeg se så bra ut jeg kan. Om han da sier han ikke vil mer, så er det lettere å ta det om man ser smashing ut ;)

 

Om han sier han vil prøve igjen så kommer jeg til å stille noen krav og fremdeles se smashing ut.

 

Nei, vi får se. Jeg er så klikk i hodet for tida at det er skummelt.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så virker det litt bortkastet.

 

Du trenger å være ovenpå igjen? Hva med å gå videre? Bli ferdig med det? Da kommer du ovenpå og du slipper alle problemene som denne fyren tydeligvis bringer med seg.

 

Bestem deg for en ting. Du hopper jo mellom at du er ferdig med han og at du skal prøve på nytt hver gang du skriver her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...