snoemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heisann! Hadde nettopp den bærbare inne på garanti og reperasjon. De byttet blant annet HD og hovedkort, og nå booter den igjen De har installert windows vista osv. Men ting er ikke 100% I maskinen (Hp Pavilion tx2000) sitter det et GeForce GO 6150 "skjermkort". Men ved å laste ned driverene fra HP (prøvd begge som ligger ute) forsvinner ikke problemet ved at maks oppløsning er 1024x768. I enhetsbehandling står det utropstegn ved "skjermadapter - geforce go 6150" Og jeg siterer fra status : "Denne enheten finner ikke nok ledige ressurser den kan bruke. (Kode 12) Du må deaktivere en av de andre enhetene på dette systemet hvis du vil bruke denne enheten." Jeg antar at det er noe så bagatellmessig som feil driver installert, men problemet er at jeg ikke får tak i drivere fra noe annet sted. Trenger hjelp =) Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Virker som en utrolig merkelig feil, men en enkel måte å mulig fikse det på er faktisk å ringe HP de har UTROLIG bra kundeservice og god kunnskap om sine produkter. kontakt dem på 815 62 070 hør om de vet noe spesielt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja PC'en skal nå sendes inn for service igjen ... :/ Kjedelig ... menmen da ender det sikkert treigt men godt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå