Zash Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei. Har et rom disponibelt der jeg vil bygge hjemmekino. Har et foreløbig budsjett på ca 25000 kroner. Der jeg ser for meg er prosjektor (lerret bygger jeg selv), reciver og forsterker og et 5.1 høytalersystem. Får jeg noe brukbart til denne prisen? Hvilke deler anbefaler dere? Vil selvfølgelig ha ting så bra som mulig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Epson TW700 projektor. Koster vel en 7000ish Kef KHT3005 høyttaler pakke Onkyo TX-SR807 Mye lyd for pengene der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvis du tar deg bryet med å søke litt på Avforum.no, så er det veldig stor sjanse for at noen har stilt akkurat det samme spørsmålet før deg. Sannheten er at det er utrolig mye å velge i. Her forleden dag så jeg et komplett Klipsch-anlegg på bruktmarkedet til 19000,-, selv om det kan høres litt skummelt ut å kjøpe noe så dyrt på bruktbørsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå