Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - :Francis: - diverse 50mm

Anbefalte innlegg

Bruker: :Francis:

Brennvidde: 50mm

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Nikon F5, AF Nikkor 50mm f/1.8D, Nikkor 50mm f/1.2 AI-s, Pentax ME Super, Pentax-A 50mm f/1.7 og en Nikon Coolscan V LS-50

Tror ikke jeg klarer mer enn pingle akkurat nå. Begynner i ny jobb på mandag og har mye å sette meg inn i. Hadde mest lyst å melde meg på med 105mm, men siden jeg ikke har et mindre hus enn F5, så falt valget på 50mm siden jeg kan bruke ME Super når jeg må reise lett.

Det blir kun analoge bilder fra min side, og mest sannsynlig kun B/W. Det vil drøye noen dager (opp til en uke) mellom opplastingene siden jeg vanligvis ikke skyter en hel film om gangen.

Francis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg bestemte meg for å gå fra Nydalen til Oslo s etter å ha vært der på jobb, jeg tenkte at det kunne da ikke være langt å gå. Det var det, og jeg gjør det aldri frivillig igjen i dressko!

Kom over disse glade sjelene på veien:

post-56362-1256389508_thumb.jpg

Pentax ME Super + Pentax-A 50mm f/1.7 + Fomapan 200 @ 200 i Fomadon Excel 1+1 (XTOL)

Francis

Lenke til kommentar

Så er du endelig i gang med å legge inn bilder du også. Det første med utstuderte diagonaler som avsluttes presis i hjørnet. Ekte filmkorn gjør seg på mange motiver, men her ble det kanskje litt mye akkurat på himmelen.

Det siste ble muligens litt overdynget, men ikke uinteressant. Man kan se lenge på det og fremdeles oppdage nye detaljer. Nå venter vi bare i spenning på fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarer :).

Her kommer ett til av en gatemusikant jeg stod og hørte lenge på. IMO hadde han ingenting på gata å gjøre, han burde spilt for forsamlinger på en scene og vist frem talentet sitt, for det hadde han i massevis av.

post-56362-1256422814_thumb.jpg

Nikon F5 + AF Nikkor 50mm f/1.8D + Ilford FP4+ i Fomadon Excel 1+1 (XTOL)

Francis :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sprek "lysstripe", hvor du får utnyttet diagonalen bra. Det neste bildet hadde kanskje vært enda bedre om det faktisk var tatt i en kløvereng...?

Jeg regner med at du har fler på lager også, kanskje du kunne informere om fra hvilken dato bildene er tatt. Da blir det lettere å holde de fra hverandre ved kommentering. Subsidiært kan du gi de en tittel (av samme grunn).

Venter på fortsettelsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...