pure_leno Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei! I høstferien har jeg mulighet til å bestille klær til London, og få fraktet det hjem til Norge, slik at jeg unngår dyr frakt, toll og moms. Av den anledning har jeg tenkt å kjøpe en jakke fra en engelsk nettbutikk. Jeg er ute etter en høstjakke, og hittil har jeg sett litt på Asos.com. Hos Asos er det disse jakkene som er aktuelle, mht. pris. Jeg liker spesielt godt denne og denne. Hva synes dere? Jeg er åpen for andre forslag! Og kan noen eventuelt anbefale en annen engelsk nettbutikk, med lave priser og god kvalitet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Likte ikke miksen mellom losjakke og trench. Hvis du skal 'pulle off' den jakt-inspirerte jakka bør du ha stil og 'swagger' til det. Så faktisk en kar på gata for et par dager siden som klarte det. Han er riktig nok den første. Endret 1. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bor du på Oslo vest er det ikke noe problem, men da bør den vel helst være fra Burberry o.l. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det spiller ingen rolle hvor man bor eller hvilket merke det er hvis man ikke klarer å 'pull it off', og nå er ikke Burberry kjent for jaktklær, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Men likte dere noen av de andre jakkene Asos har? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har allerede svart på det. Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Les hva jeg spør om en ekstra gang før du svarer:) Jeg mener selvfølgelig RESTEN av jakkene Asos har, altså de jeg linket til her. Endret 1. oktober 2009 av pure_leno Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ah faen. Skumlesning når man ser på tv er ikke alltid like effektivt. Ganske dårlig utvalg. Denne hvis du er usikker på om jakt-jakken ikke fungerer. http://www.asos.com/Asosman/Asos-Funnel-Ne...1&clr=Black Endret 1. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Den likte jeg! Hva med denne? Og denne? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Den øverste ser best ut. Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg bestilte den grå jakken over! Får håpe jeg blir fornøyd. Takk for hjelpen uansett, Thrice! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det spiller ingen rolle hvor man bor eller hvilket merke det er hvis man ikke klarer å 'pull it off', og nå er ikke Burberry kjent for jaktklær, så vidt jeg vet.Ikke? Er vel ikke akkurat noe problem å finne en quilted Burberry-jakke. Så faktisk to menn på vei til bussen i liknende jakker som trådstarter lenket til. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte Biker Jacket'n, men skjønner at det ikke er typen jakke du vurderer. Fikk lyst på den selv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke? Er vel ikke akkurat noe problem å finne en quilted Burberry-jakke. Så faktisk to menn på vei til bussen i liknende jakker som trådstarter lenket til. At de har noen plagg med jaktinspirert stil betyr ikke det at det er jakt-klær man finner der. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå var det jo du som mente Asos-jakken var en jaktinspirert Finnes flere som lager tilsvarende (quilted) jakker, bl.a. Burberry. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så klart. Jakt og leirdue har da et tradisjonelt forhold til 'quilt-stilen' hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Wear it like a pro: Vurderer den fra Asos selv. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fikk nesten lyst på en selv, gitt :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Wear it like a pro: Vurderer den fra Asos selv. Den hadde gått veldig fint til den nye weekend baggen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå