Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best? PointOfView GeForce GTX 260 EXO 896M eller PowerColor Radeon HD 4870 1GB?

Anbefalte innlegg

Ok, da ligger det an så her:

Handleliste hos Komplett

Multicom har ikke samme funksjon som komplett, men dette er de tre varene jeg har tenkt å kjøpe derifra:

AMD PHENOM II X3 720 2.8GHZ BLAC

Asrock Mainboard AM3 AMD 785G + SB71

BENQ G2220HD 22" LCD Full HD

Mye av det samme som sist, men da er alt oppdatert.. Venter med å bestille til i morgen regner jeg med, i tilfelle det er noen som har noen flere lure kommentarer :thumbup:

Oi, kom på en ting til, passer rammen med hovekortet? For meg ser det ut som den gjør det...

tror det er noe galt med komplett handlelisten din funker ikke hos meg.

Sånn tenker jeg:

Handleliste

Trur ikke jeg fikk med hele linken...

Fant et hovedkort her som det er litt bedre plass på:

Komplett hovedkort

Hva er forskjellen med dette egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, da ligger det an så her:

Handleliste hos Komplett

Multicom har ikke samme funksjon som komplett, men dette er de tre varene jeg har tenkt å kjøpe derifra:

AMD PHENOM II X3 720 2.8GHZ BLAC

Asrock Mainboard AM3 AMD 785G + SB71

BENQ G2220HD 22" LCD Full HD

Mye av det samme som sist, men da er alt oppdatert.. Venter med å bestille til i morgen regner jeg med, i tilfelle det er noen som har noen flere lure kommentarer :thumbup:

Oi, kom på en ting til, passer rammen med hovekortet? For meg ser det ut som den gjør det...

tror det er noe galt med komplett handlelisten din funker ikke hos meg.

Sånn tenker jeg:

Handleliste

Trur ikke jeg fikk med hele linken...

Fant et hovedkort her som det er litt bedre plass på:

Komplett hovedkort

Hva er forskjellen med dette egentlig?

Hovedkortet bruker det samme Chipset'et, eneste forskjellen er at det er en annen levrandør og har hovedkortet er større og har flere oppgraderings muligheter der etter, Gigabyte er en kvalitets levrandør bygd en del pcer med hovedkort fra de, funker som fjell.

Når det kommer til ramen din så ville jeg heller ha anbefalt deg å gå for Dual chanel ram, ramen du har valg et Tripple channel ram, som er egnet for Intel's core i7

tror heller Crucial DDR3 1066MHz 4GB KIT vil passe mye bedre og du får med en ekstra 1gb ram.

Lenke til kommentar
Torrent nå, lovlig versojn om 20 dager :p

Men, hva hvis:

-Laste ned fra torrent

-Hente key (hvis det går??) fra microsoft som varer i 30 dager

-Så kjøpe det, og legge inn riktig key

Vil det funke? Hvor stabilt er det egentlig å laste ned fra torrent? Kanskje dette er spørsmål som bør besvares i pm :p

Lenke til kommentar

Burde være stabilt som fjell, lovlig er noe annet men *hostcare*.

Skal du kjøpe uansett er jo ikke akkurat det så nøye.

Men du kan prøve å se om du kan laste ned en RC versjon eller lignende og bare google etter de lovlige nøkklene som microsoft gav ut.. Vet ikke om de faktisk kan aktiveres lengre, men bare å teste det. (hint: prøv uten nett tilgang plugget inn.)

Lenke til kommentar
Burde være stabilt som fjell, lovlig er noe annet men *hostcare*.

Skal du kjøpe uansett er jo ikke akkurat det så nøye.

Men du kan prøve å se om du kan laste ned en RC versjon eller lignende og bare google etter de lovlige nøkklene som microsoft gav ut.. Vet ikke om de faktisk kan aktiveres lengre, men bare å teste det. (hint: prøv uten nett tilgang plugget inn.)

Forsto ikke helt? Kunne du forklart litt mer nøye?

Blir det stabilt av å laste ned med torrent? Cracke det?

Endret av Christian83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...