Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

18 åring og 14 åring?


Gjest Guest_guest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 18 selv. 14åring er så langt fra noe jeg i det hele tatt ville vurdert engang. Gutter på 18år som blir sammen med en 14 åring er bare ute etter en ting, løse bukser.

 

Grunnen til at du er "forelsket" i han er innerst inne kun fordi du synes det er spennende, du vil være mer moden og det er praktisk iforhold til alkohol, penger og bil.

 

Få av deg den brunkremen "and get real".

 

Det neste som sikkert skjer nå er at bestevenninna di leser dette og klikker helt fordi hun synes jeg er så frekk. Deretter svarer hun med Caps Lock og masse banneord, som ikke gir mening.

 

Ang. seksuelle lavalder. Hvis en 18åring har sex med 14åring som han nettopp har møtt er det ulovlig. Er de sammen i 3mnd eller noe først, er det sannsynligvis lovlig.

Lenke til kommentar

Det er ikke normalt. Det vil i marginale tilfelle fungere. Du vil bli sett rart på av andre og ryktet ditt vil forverres. I vertfall gutten sitt. Hva sier foreldrene dine da? Du må vente 2 år før du kan ha lovlig sex. Stadiene i livet er totalt forskjellige. Du er på et helt annet mentalt nivå, spesielt med tanke den livserfaringen din. 4 år er veldig mye i ungdomsalderen. Jeg vil påstå at alderen mellom 14-18 gjerne er den perioden vi utvikler oss mest i. Summert opp- Hold deg vekke fra han!

Endret av Kyrk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...