Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

endelig snart mi?

Anbefalte innlegg

Hey folkens!

Eg møtte for eit halvt år siden ca ei fantastisk dame. Det er sinnsykt få som eg finner skikkelig tiltrekkande, det her er en av 3, og er vel den som eg føler mest tiltrekning av hittil i livet. Kjempe rå jente, gøyal, god sjølvtillit, morsom. Men gjorde ingenting meir med det på nokre mnd.

Eg fikk ho med på en liten iskrem tur, 2t med prating, helga påfølgande så rota vi både fredag og lørdag, og to helger etter det igjen så var det meir roting. men det vart aldri noko sex. vi har vert på kino, shopping og litt div andre saker.

Typen til veninna vart eg kjent med, han nevnte at ho ikkje var interessert i noko forhold. Ho hadde jo gått ut av eit røft forhold med sinnsykt sjalu type etc. Og eg fikk litt samme følelsen sjølv av ting ho sa.

Så eg roa ned litt kontakten da, og etter det var det vel egentlig ho som tok initiativ til samtaler etc. Hater å mase og vere needy, så det vil eg unngå.

Nå siste 2 vekene så tok ho mykje meir kontakt, inviterte meg endel ganger med på sånn spinning, som eg slengte meg med på med litt nøling. hehe. Det var faktisk sinnsykt bra saker. passer bra når fett prosenten min skal ned.

Lørdag inviterte ho meg med ut med henna gjeng. Var konge kveld, eg vart vel egentlig senterpunktet på vorset, styrte drikkeleiker etc og lagde masse morro. og fant på masse gøy med ho. På by'n var det dansing og litt kosing, tilslutt så litt klining. Så spurte eg ho da ting stengte "hos meg eller deg" Så da reiste vi opp til meg. Hadde deilig sex, og kosa lenge etterpå.

iløpet av kvelden så sa ho litt forskjellige ting, f.eks at ho ville invitere meg med på helge tur på hotell med jobben henna. men ho turte ikkje å spør, og no var det for seint. Så det var jo litt overraskende at ho ikkje turte å spør meg.

Ho spurte også om eg hadde noke (sjukdom), for eg hadde sikkert vert med mange mange damer. Så eg spurte om kor mange ho trudde, og tippa 20-30. Så eg lo berre, og sa ingenting meir om den saken. Har hatt sex med under 10 damer.

Ho ville ha meg til å stille opp som modell på noko jobbkurs greier, sånn at ho hadde ei testkanin.

Så eg sitter litt med feelingen av at ho har snudd litt, mtp at ho inviterer meg med på ting, ho vart med meg heim, og ikkje turte å invitere meg med.

Tenkte eg skulle lufte litt her, høre kva andre damer seier. Har ikkje tenkt å bli klengette og slikt. For 6mnd sidan så hadde eg aldri turt å prøvt meg på ho, men eg har i samme perioden jobba HARDT med meg sjølv, og hatt en sinnsjuk personlig utviklig. Men det var fortsatt litt rart å høre at ho ikkje turte å invitere meg med. hehe.

noken gode tanker opg t ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg kvinne, men tar meg friheten til å si min mening uansett. ;)

Alle tegnene er til stede for at interessen er der. Dere gjør jo alt som et normalt par gjør, så det er vel bare et spørsmål om tid før dere ender opp sammen.

At vennen hennes sier at hun ikke er klar for et forhold kan du glatt ignorere. Det betyr bare at hun ikke er klar for et forhold med feil mann.

Har enda til gode å møte ei jente som ikke er klar for noe hvis drømmefyren står foran henne. :)

Jeg tror du bare skal fortsette å dra dette videre, til dere kommer til punktet hvor samtalen kommer opp. Samtalen om hva dere egtnlig holder på med, og hvor dette går hen. Den har en vane for å dukke opp etter hvert som tiden går. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...