Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Alternativ for graviditet?

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wFUGfCRd

Hei..

Er ei 20 år gammel jente/dame som har fått lyst til å bli gravid i det siste.. Men vet jeg ikke har hverken tid eller økonomi til å få en unge nå. Og kjæresten vil heller ikke ha unge. Men jeg vil bare bli kvitt de tankene..noen som har noen råd? For vil, som sagt, ikke bli gravid nå...virkelig ikke..i og med at jeg vet det absolutt ikke passer..

Kanskje vanskelig å fortså problemet, men hadde virkelig satt pris på om noen svarte.. Føler meg nemlig litt ensom om problemet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wFUGfCRd
Skaff deg hund eller katt eller noe annet levende. Kjenner personlig flere som har gjordt det når klokka tikker.

Har tenkt mye på det! Men er som sagt student, så må bo billig..og da har man ikke lov til å ha hund her :(

Har heller ikke råd til dette for tiden...siden jeg sitter igjen med 2200 etter at alt er betalt av husleie og slikt.

Men takk for godt råd alikevel :)

Flytt sammen med andre kvinner i et harem så det blir billigere og mye mindre jobb å ta seg av unger. Ellers, hvis du vil bli gravid men ikke ha unge, adoptere den bort.

Og et harem er...? :p

Mykje useriøst her.

Det er vel faen ikkje noko vits å dumpe kjæresten, eller adoptere vekk ungen.

Eg trur neppe det var dét trådstarter ville.

Eg tykkjer óg at å skaffe seg eit dyr høyres ut som ein betre idé.

Takk! Du har fortstått :)

Er en grunn til at jeg har vært sammen med kjæresten i over et år..jeg elsker han! Og ville absolutt ikke dumpet han bare fordi han ikke vil ha unge enda. Det er jo fullt forståelig..vi er begge unge og uten utdanning enda..

Og det ville blitt alt for vondt for meg å bli gravid og så adoptere den vekk..

Du kan låne dattera mi en ukes tid...

Hadde garantert drevet deg til vannvidd og fått deg på bedre tanker :tease:

Hehehehehehe.... søtt :)

Har en lillebror på 1 og et halvt år og ei lillesøster på 1 måned..så om jeg hadde bodde hjemme så hadde jeg nok fått tilfredstilt litt av unge-hungeren... :p Men det gjør jeg ikke..så blir vanskelig da...

Lenke til kommentar

Hadde ég vært deg hadde eg berre prøvd å lagt det på is.

Du har mykje forann spennande forann deg, og det er sikkert upraktisk med ein unge no. Om du ikkje kan ha eit dyr heller får det så vere.

Eg ser definitivt problemet ditt. Er jo ikkje jente eg då, men alltid kjekt med kids.

Men du er 20 år no. Du har kjempemasse du kan gjere, no skal du berre leve livet. Å starte ein familie blir mykje ansvar, óg ein unge skal jo vere fordi ein vil. Når ein er klar for det, når ein har tid til det. No har eg jo ikkje peiling på kva du driv med. Om du har mykje aktiviteter på fritida, eller studier som tek opp tid. Men prøv å fylle tomrommet, og tenk at det kjem når det passer.

Seinare i livet, når du har fast jobb, ein stad å bu og eit trygt óg godt forhald med ein gut du kjenner godt er det kanskje på tide.

Du må kanskje óg teke i betrakning at du kanskje ein gong får deg ny kjæreste. Eg seier ikkje at dei ikkje kjem til å helde samen, men ein veit jo aldri. Gi forholdet meir tid så du er trygg på han du eventuelt veljer å få barn med.

Eg vett ikkje kor mykje dette hjelp, óg eg sitt på inga måte på mykje erfaring. Men det kjem ein gong, så har du noko kjekt å sjå fram til. Glede deg til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wFUGfCRd

En sosial enhet bestående av hunner, deres barn og en hann og hunnene har sex/barn med den samme hannen. Ikke det samme som flerkoneri eller utroskap.

Det var jo bare kvalmt...! Som jeg sa, jeg elsker kjæresten min og han er den eneste jeg vil være med.. Så et harem er absolutt ikke greia for meg.

Lenke til kommentar

En sosial enhet bestående av hunner, deres barn og en hann og hunnene har sex/barn med den samme hannen. Ikke det samme som flerkoneri eller utroskap.

Det var jo bare kvalmt...! Som jeg sa, jeg elsker kjæresten min og han er den eneste jeg vil være med.. Så et harem er absolutt ikke greia for meg.

Hvordan er det relevant at du elsker kjæresten din? Man er da ikke med andre hvis man er i et harem og er en hunn.

Lenke til kommentar
Hei..

Er ei 20 år gammel jente/dame som har fått lyst til å bli gravid i det siste.. +++

Årsaken bak tror jeg kan ha å gjøre med at du er kommet i den alderen hvor det er naturlig å bli/være gravid - så kanskje det bare er "naturen" som melder sitt behov ?

Kvinner har begynt å tenke yrkeskarriere først og så barn - det blir helt feil, skulle vært omvendt. Fysiologien tilsier det beste svangerskapet i 20-25årsalderen, det er da "den moderne kvinne" tar mest abort. Helt i bakvendtland.

Sorry, det var vel kanskje ikke akkurat dette du ville lese.

Endret av fjellreven1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...