Kranjcar Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I går så "tydge" jeg opp en tyggispakke før jeg skulle spille kamp, og under kampen så "skvulpa" magen hele tiden! Ufattelig irriterende! Men var det p.g.a tyggisen det skjedde? Drakk ikke noe særlig mye med vann heller, så det kan ikke være grunnen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yes, tyggis har en lakserende effekt. Det står på pakken. Tygger du innmari mye tyggis i løpet av magen kan det bli fart i sakene eller man kan få mageknip og ubehag. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ok, takk! Hvor mye tyggis "bør" jeg tygge om dagen da for å ikke bli løs i magen? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Yes, tyggis har en lakserende effekt. Det står på pakken. Kun hvis det er sukkerfri tyggis med kunstige søtningsstoffer som f.eks. sorbitol. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva kan jeg spise for å gjøre magen "hard" igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå