RBW Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Datafester er ikke bare for fjortissene, vi setter kursen mot Voksenlan. Les mer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 VoksenLAN er fint, og en kompis vant billett til den utsolgte AC/DC konserten på Valle Hovin i sommer for å vinne en Counterstrike-konkurranse. Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så bra...Hvor er dette da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høres koselig ut. Umodne, prepubertale tenåringer som ikke vet å oppføre seg (vet at det eksisterer motparten av disse også), er faktisk en avgjørende faktor for jeg jeg fremdeles bare vurderer å stikke på LAN neste uke, i stedet for å være bestemt i min sak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem vet, kanskje folk over 25 faktisk gidder å vaske seg innimellom også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Akkurat det er nok bare en myte, Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nice! Jøss, jeg visste ikke engang at det ble arrangert denslags noe sted. Nå er det vel egentlig ikke så rart i grunn, begynner jo å bli en del som har holdt på ei stund. Jeg husker da vi arrangerte TG i skedsmohallen og allerede da følte jeg meg blant "de eldre"... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvem vet, kanskje folk over 25 faktisk gidder å vaske seg innimellom også.. Det skal undersøkes. Så bra...Hvor er dette da? Litt kryptisk, men klubbhuset til Tofte IL. De bytter plass hvert år, men holder seg til det sentrale østlandsområdet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvordan er IPS-en i lokalet? Hvis det flaksende hvor beligenheten til denne årlige begivenheten er så kan det vel være litt varierende, om ikke internetthastigheter er en av de avgjørende faktorene til hvilke lokaler som velges ut. Edit: Hadde det ikke vært for at jeg langt ifra bor i øslandsområdet så hadde jeg hatt noe å glede meg til den dag jeg runder 25-tallet. Endret 1. oktober 2009 av Motoko Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kult å se at dette er en tradisjon som ivaretaes Flott med et lan for oss over 25 som kanskje har fått seg kjerring og unger Håper mere intime bilder av lanet de neste dagene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Flott med et lan for oss over 25 som kanskje har fått seg kjerring og unger Hmm... ja... og oss hvor ungene har flytta ut... sånn at fatter'n må dra på besøk å hjælpe til med data'n... Endret 1. oktober 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Fjortis", ikke "fjortiss". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oi har ventet på et slikt tilltak. Jeg vasker meg regelmessig også. Men cola og grandis haddet jeg ikker orket. Haddet nok heller blitt en rull general, lommelerke med islay whisky, presskanne kaffe. Blir artig å følge med videre her ). Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette hørtes jo faktisk gøy ut.. Dette hadde jo vært noe for meg faktisk, pensjonist LAN.. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ikke dumt, det fikk jeg også lyst å arrangere Hvem er med? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Interessant. Hvor mange ganger har dette LANet blitt arrangert? Bor for tiden litt vel langt vekke fra siviliserte strøk tilå vurdere ¨å bli med på noe slikt, men jeg kan jo glede meg på mer sentraliserte menneskers vegne.... Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Artig at det arrangeres LAN i klubbhuset til Tofte IL igjen Nesten så jeg skulle ha ruslet ned dit, og mimre fra "gamledager" da jeg var med å arrangere LAN der for 8 år siden... *hmmm, har det virkelig blitt så lenge siden....* Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Voksenlan denne helgen er det 9. lanet i rekken. Det holdes 1-2 lan i året alt ettersom hva de "unge" herrene finner det for godt. Det kan nevnes drikkeplikt, gameplikt, konsollcompo, laddere i diverse skytespill, 3 måltider per dag inkludert i inngangsbilletten og kjemisk fritt for stereoanlegg og strobelys. Mye mannekos og god stemning! Kos dere i helgen, kara. Bearhugs fra Zalo. Lenke til kommentar
manjana Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvem vet, kanskje folk over 25 faktisk gidder å vaske seg innimellom også.. Det skal undersøkes. Vi skal se om vi ikke får til en fellesdusj med tilhørende intimbarbering:) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 WOOO, noe slikt hadde vært spennende ja Lenge siden sist jeg orket 14`is LAN, det er bare mas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå