Borbra Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 som nevnt i tittelen lurer jeg på om det fins et søknadsskjema for utsettelse av førstegangstjeneste? eller må jeg bare skrive et selv? hva bør evnt. stå i en slik søknad? takk for alle svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du får eit skjema når du får varsel om innrykk nokre månader før du skal inn. Vil du søke før den tid skriv du berre ein generell søknad. Du finn all info du treng her: http://www.mil.no/felles/vpv/start/fgt/utsettelseogfritak/ I søknaden skriv du det du søker om, ikkje alt mogeleg dilldall, konkret og rett på sak. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) jeg har fått skjema sammen med innkalling til førstegangstjeneste men på den stod det "Vedlegg til søknad". Vil det dermed si at jeg må skrive en egen søknad, for så å legge ved det arket som kom med innkallingen og dokumentasjon fra skolen? og på den siden du henviser til står det: Fyll ut søknadsskjema som fulgte med innkallingen din (eller skriv en generell søknad) vil det altså si at det er same shit enten jeg skriver en egen eller bare fyller ut den som kom med innkallingen? Endret 1. oktober 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det stemmer ja. Du skriv ein søknad, same format som om du skulle søke jobb. Skriv navn adresse og alt det der og skriv grunnen til at du vil søke utsettelse. I søknaden refererer du til dokumentasjon frå skulen som du legg ved søknaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå